Gå til innhold

Bildetråd! Vis oss din UI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å bytte på å ha Recount der, og der hvor jeg har det nå. Men i grunn liker jeg bare å ha et ledig rom til mouse-over info. Som spillerinfoen som er der nå.

Skrevet

Det skal jeg være enig i, jeg liker bare å ha det samlet. Luft mellom diverse UI-elementer egnes liksom hverken til å se "verden" eller annen info. Men, nå skal jeg slutte å pirke. ^_^

Skrevet

Når det gjelder min UI, liker jeg å ha ting i en ramme rundt det som skjer i spillet. Jeg hadde fått anfall av å ha en UI basert bare i bunnen av skjermen eller noe i de baner. Og noen ganger blir ting stående litt merkelig, fordi det er det mest behagelige for øyet mitt når det har dårlig tid :p

Skrevet (endret)

Har en HEFTIG bug i sexymap.

I stedet for å vise en minimap, kjører den minimapen over hele skjermen min, koselig :)

Se her, dette er alt jeg ser når jeg logger inn med den.

fd7imc.jpg

Noen forslag? Dette var btw kun på main charactern min, ingen andre. (Prøvde bare 1 annen char, men ^^)

(Buff frames er kun midlertidig, skulle flytte litt rundt, og UI'et ser fucka ut pga dette. Alle panels er borte osv. Se lenger bak i tråden for å se virkelig UI.)

Endret av Johnandre93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...