Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De triggerne er absolutt å anbefale! Kontrolleren blir en helt annen og mye bedre med de. Det føles helt naturlig med de på, og de er et must i bil og skytespill.

Skrevet

Kontrollen føles mye bedre med engang man får på triggerne. Kan absolutt anbefale de. Så hvorfor ikke bare legge inn bestilling på de med engang Laland? Er jo gratis frakt ;)

Skrevet

Litt både og.. Har bare prøvd Call of Duty spillene (2, 4, WaW) på Xboxen så skal ikke uttale meg om PS3 versjonene. Men jeg forestiller meg at det er samme oppsett på PS3 versjonen - og KZ2 minner meg veldig om CoD4 på mange nivåer. Greit nok at sens og feeling skal være annerledes fra dem. Det kan også være det at jeg knapt har spilt med DualShock kontroller tidligere i mitt liv, og kommer rett fra Halo og GeOW.

Skrevet

Jeg har dem to Thomas og Tiger WOods PGA Tour 10 og er storfornøyd

Liker faktisk Grand Slam Tennis :)

Mye kulere å ta drop shots, slice, topspin shots osv!!!

Anbefales! :D

Skrevet

Jepp, Tiger Woods støtter og M+ :)

Fikk tak i Tiger Woods 10, M+ og Grand Slam Tennis for billige 649kr!!

Gleder meg faktisk til Wii Sports Resort! :D Spesielt bordtennis som i følge ign.au likte best ;)

Skrevet

HDMI kablene, MGS4, Killzone 2, Heavenly Sword, Minnepennen, Triggerne, The Curious Case of Benjamin Button (Blu-Ray). Alt er blitt sendt og kommer inne n noen få dager. Uncharted er betalt for og er også underveis. Er det noen her som gleder seg? JEGJEGJEGJEGJEG!

Skrevet

Jeg er glad for at jeg faktisk ikke er tom inni meg likevel. Dead Space, med headset var skitskummelt. Kan ikke huske sist det rant svette ned ryggen pga stress, eller at jeg mistet grepet på kontrollen pga skremsel.

Skrevet

Du prøvde det nå? Brukte 3-4 uker på å klare et 4-8 timers langt kampanje. Selv skal jeg prøve meg på RE5, som jeg ikke har rørt serien til siden jeg var 6, husker jeg hadde marreritt om armer som stakk ut av veggen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...