Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm.. Litt OT, men er avataren din fra Amped 3? Så ut som J-DAWG :p

Jepp :lol:

Hadde som sagt vært kult med litt "spesielle" creatures litt senere uti horde.

Har ikke kommet forbi 15 engang jeg...blir så kjedelig alene :p

Skrevet

Haha, visste det!

Men, Horde alene? Virkelig? Du er ikke på Live da? Alltid moro å hjelpe folk når det gjelder Horde, særlig hvis man er 5 stykk! :)

Skrevet
Haha, visste det!

Men, Horde alene? Virkelig? Du er ikke på Live da? Alltid moro å hjelpe folk når det gjelder Horde, særlig hvis man er 5 stykk! :)

Har spilt litt Live horde ja, men det er som oftest folk som bare tar 10 runder før de stikker.

Skrevet

Førsteposten er oppdatert, men som dere ser er den siste spoileren ikke helt som den skal.

Har sendt brevdue etter hjelp og forhåpentligvis kommer det også.

Skrevet

Skjoldene, som spillet legger opp til at man skal bruke, er ikke en spillmekanikk? Eller tenker du på å sette de feil vei eller sidelengs? ;)

Jeg sikter ihvertfall til reell ikke-glitching! ;)

Skrevet
Skjoldene, som spillet legger opp til at man skal bruke, er ikke en spillmekanikk? Eller tenker du på å sette de feil vei eller sidelengs? ;)

Jeg sikter ihvertfall til reell ikke-glitching! ;)

Jeg tenker på at skjoldene er ment som dekning for skudd, enten som et stillestående cover eller som skjold. De skal ikke brukes som blokkader for store stygge monstre.

Jeg gjør det selv, men det er ikke det skjoldene er beregnet på.

Skrevet

Er en liten feil som gjør at hvis du editer etter at du har satt inn spoiler-tags, så går den fisføyka. Skjedde med meg da jeg fixa på Spille CoD4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...