Gå til innhold

Xbox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner


magnusalex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zavvi og TheHut (og eit par-tre andre slike firma) har same eigarane, som også forklarar forholdsvis lik layout på sidene. Dei har også same fraktpris til Noreg (£0.99 per bestilling).

 

Har bestilt fleire gonger hos begge to og dei kan absolutt anbefalast. Men ikkje forvent særlig mykje raskare levering enn hos Play (som betyr alt frå fem dagar til to veker).

Lenke til kommentar

Mass Effect (Classics) - £9.99 - play.com

 

Dead Rising (Classics) - £8.99 - play.com

 

Gears of War 2 (Limited Edition) - £17.99 - play.com

 

Crackdown (Classics) - £9.99 - play.com

 

Condemned (Classics) - £7.99 - play.com

 

EDIT: End War fjernet. Gah, kjøpte et eksemplar selv og kan ikke avbestille nå. Skulle bare ønske at Gamestop hadde oppdatert ekskluderingslista oftere på nettsida. Takk for tipset, Waveshaft.

 

Oppdaga også at de bare tar imot PAL-spill med PEGI-godkjenning noe som effektivt fjerner vår metode å kjøpe billige spill fra Storbritannia. Dog har noen av dem PEGI-godkjenning, men det får vi ikke greie på før vi får varene i posten.

Endret av Long
Lenke til kommentar

Jeg som trodde at de bare oppdaterte lista en gang i måneden. XD

 

Halo 3: ODST - £19.99 - amazon.co.uk

 

Fable II - £7.38 - amazon.co.uk

 

Madcatz Rock Band Premium Microphone - £4.50 - amazon.co.uk

 

Resident Evil 5 - £11.98 - gamestation.co.uk

 

EDIT:

 

@TheManWithAName:

Jeg har kjøpt to kabler derifra og har bestilt en RB-mikrofon, og det har gått gjennom så langt. Jeg mener også å ha sett lista over land de sender til, og Norge ikke var der, men fikk tilsendt tingene allikevel. Kanskje EØS-land teller som EU.

 

Batman: Arkham Asylum - £17.95 - zavvi.com

Endret av Long
Lenke til kommentar

 

 

Helvete steike heller! Er det bare meg, eller er det andre som ikke får bestilt derfra amazon.co.uk lenger? Kjøpte Chrono Trigger til DS der for noen måneder siden, men nå har de vel innført en policy om at de ikke sender til land utenfor EU? Jeg får uansett ikke bestilt. Noe som suger kjempemye, iom at jeg har kommet over mange gode tilbud der i det siste. Arghhh!

Lenke til kommentar

Så vidt jeg veit, så kommer det litt ann på hvem som sender/selger det.

 

Ja, det virker litt slik for meg også. Amazon.co.uk bruker jo ulike selgere, så er ikke godt å si om amazon.co.uk har innført en felles "regel" om at dem ikke sender til Norge eller land utenfor EU, eller om dette kun gjelder for individuelle selgere på amazon.co.uk. Jeg får uansett ikke kjøpt flere av de spilla jeg har lys på, og det er jo selvsagt veldig irriterende når det er så mye billig der for tiden.

 

Hadde jo vært ålreit om folk f.eks prøvde å handle fra amazon.co.uk, og se om de opplever samme problemet som meg. Gears of War 2 - Game of the Year Edition f.eks, selges på amazon.co.uk til 16.05£, mest sannsynlig eksludert frakt. Om noen andre snille folk her skulle få det til å kjøpe derfra, eller tilfeldigvis snuble over en annen politelig nettside som selger samme versjon av spillet til en omtrent like billig penge, så skrik ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...