Gå til innhold

12 april 1961.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1284393228946.jpg

 

Bare elsker det sitatet... :!:

Haha :D

Eller det siste han sa før de skøyt han opp: Hpåer jeg har nok pølse til vodkaen :p. Er lite som minner om one step for men ja ;)

Det var vel ikke det siste han sa før han ble skutt opp mot månen, men det var det siste han sa før han fløy sin siste tur.

Lenke til kommentar

1284393228946.jpg

 

Bare elsker det sitatet... :!:

Haha :D

Eller det siste han sa før de skøyt han opp: Hpåer jeg har nok pølse til vodkaen :p. Er lite som minner om one step for men ja ;)

Beklager, har ikke forstått hva det egentlig betyr - russofobi? Dere har også nok alkoholiker og narkomaner i Norge. Eller er det mangel på respekt til andres historie?

 

1284393228946.jpg

 

Bare elsker det sitatet... :!:

Haha :D

Eller det siste han sa før de skøyt han opp: Hpåer jeg har nok pølse til vodkaen :p. Er lite som minner om one step for men ja ;)

Det var vel ikke det siste han sa før han ble skutt opp mot månen, men det var det siste han sa før han fløy sin siste tur.

Hvor fra vet du det? Har du drukket sammen med han?

Lenke til kommentar

Hehe har faktisk nære venner som er russere så nei har ingenting imot russere :) Var egentlig ment positivt mot han at han var en morsom fyr og en fantastisk person :)

Beklager, det var ikke mening å fornærme deg :-) Bare føler at det eksisterer noe stereotype at de fleste russiske liker vodka :-( Og det er tross alt ikke sant!

Men han var virkelig en fin fyr :-)

Det er trist at jeg fant ikke noe film på engelsk :-(

Endret av forglemmegei
Lenke til kommentar

Hehe har faktisk nære venner som er russere så nei har ingenting imot russere :) Var egentlig ment positivt mot han at han var en morsom fyr og en fantastisk person :)

Beklager, det var ikke mening å fornærme deg :-) Bare føler at det eksisterer noe stereotype at de fleste russiske liker vodka :-( Og det er tross alt ikke sant!

Men han var virkelig en fin fyr :-)

Ja og min kommentar var ikke ment som spydig :) Mannen tok seg ikke seg selv selvhøytidelig å det syns vertfall jeg er en fin egenskap :)

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe har faktisk nære venner som er russere så nei har ingenting imot russere :) Var egentlig ment positivt mot han at han var en morsom fyr og en fantastisk person :)

Beklager, det var ikke mening å fornærme deg :-) Bare føler at det eksisterer noe stereotype at de fleste russiske liker vodka :-( Og det er tross alt ikke sant!

Men han var virkelig en fin fyr :-)

Ja og min kommentar var ikke ment som spydig :) Mannen tok seg ikke seg selv selvhøytidelig å det syns vertfall jeg er en fin egenskap :)

Jeg synes det også, at det er en fin egenskap.

 

Og han var virkelig fin person. Så trist at han døde så tidlig...

Lenke til kommentar

Hehe har faktisk nære venner som er russere så nei har ingenting imot russere :) Var egentlig ment positivt mot han at han var en morsom fyr og en fantastisk person :)

Beklager, det var ikke mening å fornærme deg :-) Bare føler at det eksisterer noe stereotype at de fleste russiske liker vodka :-( Og det er tross alt ikke sant!

Men han var virkelig en fin fyr :-)

Ja og min kommentar var ikke ment som spydig :) Mannen tok seg ikke seg selv selvhøytidelig å det syns vertfall jeg er en fin egenskap :)

Jeg synes det også, at det er en fin egenskap.

 

Og han var virkelig fin person. Så trist at han døde så tidlig...

The good once die young :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...