Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? "Jeg har kjærlighetssorg"


Anbefalte innlegg

Jeg møtte en "mann" i 2010, som er verdens skjønneste..

Vi holdt kontakten, men jeg sluttet og prate med han etter at noen kompiser av han tok telefonen en gang jeg ringte og sa mye sårende ting til meg.

For en månde siden sendte han brev på facebook at det var lenge siden sist, og at han ville ha nr mitt. Jeg sendte melding til han og sa at dette var meg.

 

I fylla er han veldig kåt og VELDIG klar på at han vil ha meg. Sist gang sa jeg til han at han er jo på fest, så han kan kose seg med en veninne, om han ville det. Da fikk jeg til svar at han kunne ikke være med andre jenter på grunn av meg, jeg ble litt sjokkert, men samtidig glad.

 

I dag dro jeg på besøk til han, og vi så film. Etter filmen ble det ganske klein stemning, vi så på hverandre lenge, før jeg kysset han. Han kysset meg tilbake, men jeg er intressert i han og vil gjerne bli bedre kjent med han før vi går videre tenkte jeg. Etter en sund sporte han "Hvor ville du med det kysset?"

Jeg svarte som det var, at jeg visste ikke. Etter enda en lang stund med stillhet, sier han at han sier mye tøv i fylla som han egentlig ikke mener. "Jeg er ikke intressert i noe forhold altså.."

Eneste som gikk i hodet mitt var hvorfor alle tegnene tydet på det..

Da tenkte jeg bare "FUCK IT! Orker ikke leve i kloster fordi ingen vil ha meg"

Kort stund etter lå vi å klinte, og han var inni meg.. Etter det sa han at han hadde blitt såret av ei jente får ett år siden, etter det så hadde alt blitt ødelagt. Jeg ble så forvirra over det han sa at jeg begynte og gråte (les: tårer i øynene).. Det var fordi jeg blir såret hver gang jeg begynner og bli glad i en gutt..

 

Ble veldig langt det her, men jeg klarer ikke og skjønne hva han vil, han er jo så frem og tilbake.. :cry:

Endret av lubblubb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal han ta kontakt etter 2 måneder, får så å vente så lenge for å få ett knull? Jeg er ikke trangsynt, men ALLE gutter er faktisk ikke bare ute etter og tømme seg.

Å om det var får å tømme seg så ser jeg ikke vitsen da det gikk 5 sekunder fra vi begynte til spermet lå overalt på meg.

Lenke til kommentar

Det er ikke uvanlig at gutter, og jenter for den saks skyld, har noen i ''bakhånden'' til når de får lyst til å pule litt fra seg.

 

Det har jeg og forresten, bare at det er gutter, selvfølgelig. :new_woot:

 

Da bør du finne noen andre enn han her til å "ha deg med".. 2 jukk kan da ikke gi deg så mye og tror heller ikke det går i lengden hvis du vil mer og han ikke vil noe annet..

Lenke til kommentar

 

Da bør du finne noen andre enn han her til å "ha deg med".. 2 jukk kan da ikke gi deg så mye og tror heller ikke det går i lengden hvis du vil mer og han ikke vil noe annet..

 

Tror ikke han vanligvis kommer så tidlig, vet at han har hatt lyst til det lenge, så kan være han var nervøs og dermed skjedde det..

Lenke til kommentar

Ting skal ikke være enkelt. Det at han tar kontakt betyr vel kanskje at han er interessert. Men jeg skjønner også godt hva han mener, har hatt samme problemet før med at tidligere kjærlighetsforhold har ødelagt litt for nye. Eneste man kan gjøre er å prøve å åpne hjertedøren igjen, selv om dette kan være veldig vanskelig.

Den som intet våger intet vinner.

Lenke til kommentar

Ting skal ikke være enkelt. Det at han tar kontakt betyr vel kanskje at han er interessert. Men jeg skjønner også godt hva han mener, har hatt samme problemet før med at tidligere kjærlighetsforhold har ødelagt litt for nye. Eneste man kan gjøre er å prøve å åpne hjertedøren igjen, selv om dette kan være veldig vanskelig.

Den som intet våger intet vinner.

 

Men hvordan skal jeg gå frem? Virker som han allerede har bestemt seg får og ikke bli forelsket igjen fordi han er såret..

Lenke til kommentar

Ting skal ikke være enkelt. Det at han tar kontakt betyr vel kanskje at han er interessert. Men jeg skjønner også godt hva han mener, har hatt samme problemet før med at tidligere kjærlighetsforhold har ødelagt litt for nye. Eneste man kan gjøre er å prøve å åpne hjertedøren igjen, selv om dette kan være veldig vanskelig.

Den som intet våger intet vinner.

 

Men hvordan skal jeg gå frem? Virker som han allerede har bestemt seg får og ikke bli forelsket igjen fordi han er såret..

 

Tror kUa siktet til å finne deg en annen, og ikke samme gutten.

Lenke til kommentar

Ting skal ikke være enkelt. Det at han tar kontakt betyr vel kanskje at han er interessert. Men jeg skjønner også godt hva han mener, har hatt samme problemet før med at tidligere kjærlighetsforhold har ødelagt litt for nye. Eneste man kan gjøre er å prøve å åpne hjertedøren igjen, selv om dette kan være veldig vanskelig.

Den som intet våger intet vinner.

 

Men hvordan skal jeg gå frem? Virker som han allerede har bestemt seg får og ikke bli forelsket igjen fordi han er såret..

 

Okei, tror kanskje jeg ordla meg litt feil her. Unnskyld for det.

Som du sier så blir du "såret når du begynner å bli glad i en gutt". Har du noen problemer med å åpne deg for han ?

Også lurer jeg på, er det du som er den jenta som ødela for han for ett år siden, eller er dette en annen person ?

Jeg sikter ikke til at du burde finne deg en annen, men at det kan være vanskelig å stole på andre om man har ett (flere) vonde brudd bak seg.

Det eneste man kan gjøre er å prøve igjen, ergo "den som intet våger, intet vinner".

Prøv å snakk med han, si hva du føler (om du liker han osv.). Spørr hva han føler og tenker.

Men for gud skyld, ta det opp på en seriøs og saklig måte, gjerne face to face eller over telefon. Sms har en tendens til å forvrenge ting, siden du mangler både tonefall og øyne/annsikt.

Lenke til kommentar

 

Som du sier så blir du "såret når du begynner å bli glad i en gutt". Har du noen problemer med å åpne deg for han ?

Også lurer jeg på, er det du som er den jenta som ødela for han for ett år siden, eller er dette en annen person ?

 

Jeg prøver og åpne meg så mye som mulig, men er litt vanskelig når jeg ikke får noe igjen..

Nei, jeg er ikke den samme jenta.. Kunne gjort så mye for at alt skulle endre seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...