Gå til innhold

SPB Shell 3D - Ny launcher for Android.


Anbefalte innlegg

For ikke så lenge siden så kom det en launcher som heter SPB Shell 3D og den er en dyr(80kr) og lekker launcher som jeg har prøvd litt.

 

https://market.android.com/details?id=com.spb.shell3d

 

Men greia er at jeg har fått problemer med å edite på hjemmeskjermen. Jeg kan ikke holde inne ikoner og flytter dem osv, det samme gjelder widgets. Har lest litt rundt på andre forum, og der er folk fornøyd og det er ingen som har klaget på akkurat det. Telefonen skal klare launcheren lett (LG Optimus 2x), men det virker bare som at den ikke fungerer helt til LG 2x, eller at den bare er litt uferdig. Bruker GO launcher akkurat nu og venter på en update som eventuelt vil fikse editing og greieeer.

 

Noen andre som har prøvd denne launcheren? Eller som har problemer med den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installerte den i helgen på min LG 2x, men måtte avinstallere den i går.

Har ikke problemer med å flytte ikoner på hjemmeskjermene som du, men jeg opplevde at hele telefonen ble enormt "unresponsive".

Den kunne bruke flere sekunder fra jeg skrudde på skjermen før den registrerte unlock mønsteret.

Bare det å ta telefonen når noen ringte tok flere sekunder, samme å legge på.

Alle applikasjoner gikk rett og slett tregt. Men SPB launcheren selv fløt så smoooth som silke.. :-/

 

Så det er mulig det er noen issues med 2X og denne launcheren, skal se om jeg får tid til å legge inn en issue til dem :)

Lenke til kommentar

Installerte den i helgen på min LG 2x, men måtte avinstallere den i går.

Har ikke problemer med å flytte ikoner på hjemmeskjermene som du, men jeg opplevde at hele telefonen ble enormt "unresponsive".

Den kunne bruke flere sekunder fra jeg skrudde på skjermen før den registrerte unlock mønsteret.

Bare det å ta telefonen når noen ringte tok flere sekunder, samme å legge på.

Alle applikasjoner gikk rett og slett tregt. Men SPB launcheren selv fløt så smoooth som silke.. :-/

 

Så det er mulig det er noen issues med 2X og denne launcheren, skal se om jeg får tid til å legge inn en issue til dem :)

Kan ha opplevd noe sånt jeg også. Har ikke fått prøvd launcheren mere enn en kveld, men da jeg satt og spilte fruitninja og tok ned på mediavolum, så gikk det ikke ann å gjøre noe, frukten spruta opp, men jeg kunne ikke slice dem. Det skjedde 2-3 ganger, var litt usikker på om det var launcheren eller bare en rar bug.

 

Skal prøve meg litt frem, se om den sucker mye mer batteri enn de andre launcherne.

Jeg sendte også inn en mail til support'en til SPB og nevnte edit-mode buggen. Har fortsatt problemer med det, får edita ett ikon per 6-8 trykk.. Så det går ikke unna!!!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...