Gå til innhold

PL: 10.04.2011 Blackpool v Arsenal, Bloomfield Road


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er nå en av de som mener Sagna er en av de sikreste plassene på laget. Han spiller på jevnt høyt nivå og er sjeldent skadet. Han er utrolig jevn i prestasjonene, noe som er mangelvare på laget. Man kan gi feil signaler ved å benke han fordi han skal vite at han har konkurranse, når han er klart best på laget i den posisjonen. Det kan ta bort selvtilliten til spilleren man! Dessuten er jeg sikker at Sagna en av de som alltid leverer 100% både på banen og trening.

Endret av -Lasse
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kamp slutt. 1-3. Meget ufortjent seier til Arsenal til slutt. Blackpool ble snytt for 4-5 straffer.

 

* Koscielny i første omgang

* Squillaci hands

* RvP i første

* Kos sitt overfall på Taylor-Fletcher

* Kos igjen litt senere

 

I dag kunne man se hvorfor Arsenal ikke kommer til å vinne noe i nærmeste fremtid før de:

 

* Renser opp i forsvaret. Mulig dette blir bedre med Vermaelen og Djourou. Kos var skandale i denne kampen.

* Ansetter en mental trener som kan luke bort disse kollapsene og panikken laget får

* Slutter å brenne 100% sjanser. Hadde Arsenal satt sjansene sine i første omgang hadde det stått 5-0 (sett bort i fra de 2-3 straffene BP skulle hatt)

 

Karakterer på spillerene:

Lehmann - 6 Var ok i dag Lehmann. Kunne blitt utvist

Clichy - 1 Gjøre mange juniorfeil i dag. Skal aldri skje på dette nivået.

Koscielny - 1 Skulle hatt 3 straffer mot seg

Squillaci - 6 Var ok i dag. Gjør en fantastisk takling rett før 1-3

Eboue - 7 Frisk i dag. Håper han starter fremfor Sagna fremover

Diaby - 7 Får for målet og pasningen før 1-3. Ellers er han ok.

Fabregas - 8. God. Begynner å finne formen etter en ellers dårlig sesong. Håper han blir en sesong til hvertfall.

Wilshere - 6 Grei. Fin assist til Eboue, men blir ellers for pinglete mot store, sterke Blackpool.

Nasri - 6 Burde satt 1 av sine 2 enorme sjanser. Ellers grei.

RvP - 7 Fint mål, burde hatt fler. Ble vel også 1 assist i dag.

Arshavin - 1 Spilte han?

 

Innbyttere:

Walcott - 6 Er en trussel. Fin assist.

Gibbs - N/A

Ramsey - N/A

 

Må bare kommentere litt før jeg må komme meg tilbake i arbeid. Squiddy sin "hands" skulle aldri vært straffe. Holde hånden over magen er ikke hands da den ikke stopper ballen på noen som helst måte. RvP mener jeg heller ikke var straffe. Karakteren 1 til Clichy er for lavt (ja vet at jeg har Clichy briller, men han var ikke i nærheten av like dårlig som Kos), Eboué var ikke god, selv om han hadde mål og noen fine løp framover. Sleit sinnsykt når Blackpool presser, noe som viser at Sagna må spille. Diaby var helt ok, men syns du trekker han for mye opp bare pga mål. Roter mye og som Eboue, er dårlig når Blackpool presser. Nasri var også meget svak i dag, i alle fall etter forutsetningene. Men for all del, vi har alle våre meninger ;)

 

Gidder ikke quote, men mener virkelig folk at Arshavin skal selges? Da må i så fall en solid erstatter inn! Arshavin presterer forsatt på høyt nivå, problemet er ustabiliteten. Se mål poengene og se hvor viktig han er når Cesc er ute. Topp topp spiller når han presterer. Blir litt som å si at vi skal selge Cesc bare for han har hatt en varierende sesong. (Ok, litt forskjell, men dere ser tegninga)

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...