Gå til innhold

April - OhmyOhmy


"""

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opar: Det er bra, og forhåpentlig kommer det noe før eller siden du ikke har hørt men faller for.

 

Vowels: Kult at det falt i smak! Og jeg forventer selvfølgelig ikke at alle skal kommentere alt jeg poster, bare Ginecólogo Necrolamedor siden vi elsker hverandre såpass høyt. :love:

Lenke til kommentar

Året er 1990, og to av mine absolutt favorittband ga ut to sinnsykt fete skiver, ogj egh ar hatt problemer med å velge helt fra jeg lagde lista over den måneden her. Skal jeg kjøre på med Devil Doll, eller kjører jeg på med Bad Religion?

Vel vel, jeg kjører på med et av de mest unike bandene noensinne; Devil Doll.

Det som skiller den Devil Doll skiva her ut fra andre DD skiver, er at det er den eneste som består av flere låter enn en. Alle Devil Doll skivene består av EN lang sang, utenom denne som består av to låter på henholdsvis 20 og 25 muinutter.

 

1990 - Devil Doll - Eliogabalus - Mr. Doctor

http://www.youtube.com/watch?v=dLmD95tLGD4

http://www.youtube.com/watch?v=mkKKME4wVcA&feature=related

 

Helt vilt bra! Sykt fet musikk, über vokal osv. Mr. Doctor er rett og slett et musikals geni.

Lenke til kommentar

Sitter på skola nå, så jeg poster litt seinere i dag. Da kommer det veldig mange låter. Bare jeg som dreit meg ut, ama. Skulle egentlig ta med lista jeg har mekka for alle årene og poste når jeg var hos Ginecólogo Necrolamedor, men glemte selvfølgelig av det. Så da får jeg bare kjøre på når jeg kommer hjem fra skola i dag. Det positive er jo at dere får MASSE å kose dere med i dag. :D

Lenke til kommentar

Orker ikke å skrive så mye, så bare kjører på med go'låter.

 

1995 - In the Woods... - Heart of the Ages - Yearning the Seeds of a New Dimension

 

 

Fet Black Metal som skilte seg veldig ut på midten av 90-tallet.

 

1996 - Abhorer - Zygotical Sabbatory Anabapt - Hymeneal Altar of Messianic Salacitation

 

 

Kun Sigh har levert Black Metal som er bedre enn det her. Stygt og jævlig!

 

1997 - His Hero is Gone - Monuments to Thieves - Like Weeds

 

 

Tungt, brutalt og max fett!

 

1998 - Church of Misery - Taste the Pain - Room 213 (Jeffery Dahmer)

 

 

Høøøøøør på den bassen, a, gamle ørn!

 

1999 - Orchid - Chaos Is Me - Epilogue of a Car Crash

 

 

Gammel, klassisk Screamo. Faen som det tar av, faen så brutalt! Banankake stekt i baconfett!

 

2000 - Mortuary Drape - Tolling 13 Knell - Liar Jubileum

 

 

Dra meg i øret og kall meg en kransekake. Rimelig unik Black Metal. Vansklig å tro at den her ikke kom før år 2000 med tanke på hvordan det låter. Grusefett!

 

2001 - Sigh - Imaginary Sonicscape - Slaughtergarden Suite

 

 

Faen så spesielt. Frysninger fra topp til tå. Verdens beste metalband. BEST!

 

2002 - Aurora - Philosophy - Indispensable

 

 

exelente :D

 



maramda 1 uke siden

 

2003 - Melt-Banana - Cell-Scape - Shield for Your Eyes, a Beast in the Well on Your Hand

 

 

Her stod det mellom Mysticum (Black Magic Mushrooms), Melt-Banana og Hail (Let The Wolves Lead You To Satan's Glory). Men valgte noe helt annet siden det har vært noen BM-låter nå. Endte, som dere sikkert ser, opp på japsebananene. Noise Rock på sitt beste. For et band!

 

 

2004 - Mono - Walking Cloud and Deep Red Sky, Flag Fluttered and the Sun Shined - Halcyon (Beautiful Days)

 

 

Vakkert!

 

2005 - Corrupted - Se Hace Por Los Suenos Asesinos - Sus Futuros

 

 

Herregud så fett! Hør på det åpningsriffet. Er til å gråte av.

 

2006 - Utada Hikaru - Ultra Blue - Colors

 

 

"Ultra Blue" er verdens beste popskive. Produksjonen er intet mindre enn perfekt, Utada synger som en dansk prinsesse og låtene sitter bedre enn skudd.

 

2007 - Syphilitic Vaginas - Night Desecrate - Altar of Penis Demon

 

 

Svensk (ryktene sier iu allefall at de er svenske, eller jallaf bosatt der) Speed/Black/Thrash/Punk band. G.I.S.M. er garantert favorittbandet dems, og Zouo er nok også rimelig høyt oppe over disse guttas favorittband. Bandnavnet er tatt fra ei G.I.S.M. låt, og man hører VELDIG mye G.I.S.M. (og Zouo) i soundet deres.

 

Enjoy! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...