Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Skrevet

ProMod'en jeg bruker har chat-filter som filtrerer ut ord som "siema". Virker som det var et godt valg, jeg ser aldri det ordet når jeg spiller. Høres ut som dere andre blir spammet ned kontinuerlig :)

Drøyt 20 matcher igår og 22% WR. For en gangs skyld var jeg stort sett forbanna på meg selv, et sjeldent øyeblikk med selvinnsikt. Jeg kan bedre enn det jeg leverte der, sviktet selv i Stug'en ffs!

Men litt forbanna blir man når med to-tre afk i egen capsone, samt boter som skyter og skyter mot fjellvegg når det er spottet noen på andre siden. Må finne ut hvordan jeg rapporterer folk, ellers blir jeg sittende å irritere meg i flere dager etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Rapporter gjør du ved å holde nede CTRL og så høyretrykke på den valgte personen i lista.. Og du kan gjøre det når du er tilbake i garasjen etter kampen :)

Endret av zarchon
  • Liker 1
Skrevet

Har prøvd både WZ-131 og 59-16 på testserver. Likte ikke sistnevnte som sliter med dårlig pen. WZ er gøy da :) Kan både scoute bra og dele ut mye skade.

Skrevet

Har prøvd både WZ-131 og 59-16 på testserver. Likte ikke sistnevnte som sliter med dårlig pen. WZ er gøy da :) Kan både scoute bra og dele ut mye skade.

angående wz-131 og 132, hadde en grei kamp som viser litt hvordan du kan utnytte camo og ildkraft: www.vbaddict.net/battlereport/noreng-eu-e5146376cbb1d454c86081352d6b0be8/ruinberg-on-fire-china-wz-132-12787513574848
Skrevet

Neppe så dumt. 59-16 er en finfin scout, men mangler selvsagt en del offensivt i forhold til WZ-ene. Kommer mest sannsynlig til å kjøpe tilbake WZ-131, om enn med et noe slappere mannskap (måtte over i WZ-120).

De fleste mener at 131>132, men det er nok mest fordi den ikke er "garantert" T10-kamper det så ofte. Litt færre Batchats som gjør en arbeidsløs. :)

Skrevet

Neppe så dumt. 59-16 er en finfin scout, men mangler selvsagt en del offensivt i forhold til WZ-ene. Kommer mest sannsynlig til å kjøpe tilbake WZ-131, om enn med et noe slappere mannskap (måtte over i WZ-120).

De fleste mener at 131>132, men det er nok mest fordi den ikke er "garantert" T10-kamper det så ofte. Litt færre Batchats som gjør en arbeidsløs. :)

Med 8.11 MM møter man tier 10 i 2/3 kamper med tier 8 light, mens det er 2/4 ganger med tier 7 light, formulert annerledes: du møter tier 10 hele 50% oftere med tier 8 light.

• Liker 1
Skrevet

Ja WZ-131 har mye mer carry-potensiale enn 59-16.

Vet ikke om jeg vil videre til 132. Null stress ihvertfall.

Skrevet

Fy faen. Spiller Obj. 212A på el halluf. Vi vinner, men det er en leopard igjen som er vanskelig å få has på.

Vi har tre arty en vaffel e-100 og en e-100. Fienden har nettopp kun leopard igjen etter e-100 har drept en t34 eller noe, og leo bestemmer seg for å ta e-100 som forsåvidt har 600 hp igjen.

E-100 dreper nesten leo slik at han har 170ish HP igjen og han cicrler E-100. Jeg følger godt med og leo stopper foran E-100 for å ta et skudd. Siden jeg allerede er sikten inn så fyrer jeg av. Dette er vel og merke 800-900M unna og jeg har en del travel time.

Leo fyrer av, skader E-100 og fortsetter og circle, E-100 kjører fremover for å prøve å ramme leo. Akkurat da er han der leo var når jeg fyrte av og skuddet mitt og skuddet mitt lander akkurat der jeg siktet.

Vel, han godtok unnsyldningen, vi vant og jeg gjorde nest mest skade på laget. Pinlig og morsomt var det :p

Skrevet

Noen som har tanker om hva jeg kunne gjort annerledes?

Truffet på de to skuddene du bommet med? :p

Så må det nevnes at du ikke kødder med en fyr som heter Bjarne Berserk i en Jg. Pz E-100 ;)

Utenom det er jeg overrasket over at man ikke trenger mer enn 878 exp for ace....

Skrevet (endret)

Noen som har tanker om hva jeg kunne gjort annerledes?

Truffet på de to skuddene du bommet med? :p

Så må det nevnes at du ikke kødder med en fyr som heter Bjarne Berserk i en Jg. Pz E-100 ;)

Utenom det er jeg overrasket over at man ikke trenger mer enn 878 exp for ace....

Det var tap, så base XP var 1362 takket være Top Gun/High Caliber ;)

Endret av N o r e n g
Skrevet

Oida, over 4k skade i T-34-85 er vel ikke så galt?

Desverre så var det en fiendtlig IS som var 10 meter unna meg og vi endte opp med å skyte/drepe hverandre nøyaktig samtidig, så snakker om timing. Men men, vi vant og jeg fikk ACE tanker på den 9'ende kampen i denne herlige vogna. :)

post-114188-0-58809700-1396302758_thumb.jpg

• Liker 2
Skrevet

Desverre så var det en fiendtlig IS som var 10 meter unna meg og vi endte opp med å skyte/drepe hverandre nøyaktig samtidig, så snakker om timing. Men men, vi vant og jeg fikk ACE tanker på den 9'ende kampen i denne herlige vogna. :)

Jeg vil si at det er veldig bra. Føler vel at T34-85 er litt undervurdert.

Varda? er ikke det en del ex-Trollere der? Gard falt helt sammen etter "bruddet" og er nå en skygge av det som det var.

Synd at det skulle bli slik, men nå har i allefall ledelsen fått det slik som dem vil.

Skrevet

Jeg vil si at det er veldig bra. Føler vel at T34-85 er litt undervurdert.

Varda? er ikke det en del ex-Trollere der? Gard falt helt sammen etter "bruddet" og er nå en skygge av det som det var.

Synd at det skulle bli slik, men nå har i allefall ledelsen fått det slik som dem vil.

Det virker litt som om en del spillere undervurderer T-35-85 litt ja, og jeg gjorde det selv frem til jeg kjøpte den for et par dager siden. Kanonen er helt suveren på tier 6. :)

Etter bruddet med Troll så gikk det meste av kjernen fra Guards over til å lage Varda, så stemmer det. Bortsett fra navnebytte så merker jeg ingen forskjell ettersom det er den samme gamle gjengen og stemningen er like god som alltid. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...