mkon Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 All reload skulle vært kortere, ihvertfall det man føler i mange situasjoner
Kjell Kanon Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Då har eg fått kvitta meg med SuperPershing! Hadde håpa på at 3002m ville ta over for 3601h siden den har blitt vesentlig dårligere no, men hakje heilt klart å bli glad i den enda. Å bl oneshotta av en Grille hjalp lite. Point and click adventure tanks ftl...
N o r e n g Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Då har eg fått kvitta meg med SuperPershing! Hadde håpa på at 3002m ville ta over for 3601h siden den har blitt vesentlig dårligere no, men hakje heilt klart å bli glad i den enda. Å bl oneshotta av en Grille hjalp lite. Point and click adventure tanks ftl... Har du blitt fokusert ned av artilleri fordi du var den beste spilleren på laget enda? Det skjedde nemlig meg da jeg var midtier i Comet for noen dager siden, jeg spurte hvorfor, og de svarte bare "XVM stat." Jeg har 1200 WN6 forresten, jeg kunne forstått det om jeg lå på 1400-1500 WN6, men 1200?
Chris93 Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 1200 er jo langt over gjennomsnittet. Tror 800-900 er det som er vanligst i følge det jeg har sett på andre som bruker XVM
Bruker-163290 Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Når man tracker noen og de bare står i under ett sekund, hva skjer med det? Gjør spillet ubalansert for de som er nye i spillet synes jeg.
Kjell Kanon Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Ligger vel på 1500 wn7 no. 1700 i det siste. Opplever veldig ofte å bli fokusert av "point and click adventure tanks" som eg kaller dei. Er forferdelig irriterende.. Når man tracker noen og de bare står i under ett sekund, hva skjer med det? Gjør spillet ubalansert for de som er nye i spillet synes jeg. Det betyr som regel at dei har brukt repair kit. Det reparerer en modul instantly. Veldig handy for akkurat slike situasjoner som du beskriver der
VinterUlv Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Har du blitt fokusert ned av artilleri fordi du var den beste spilleren på laget enda? Det skjedde nemlig meg da jeg var midtier i Comet for noen dager siden, jeg spurte hvorfor, og de svarte bare "XVM stat." Jeg har 1200 WN6 forresten, jeg kunne forstått det om jeg lå på 1400-1500 WN6, men 1200? Kjenner igjen det der ja. Enten blir man fokusert på fordi man er "beste rating" på laget, eller fordi man har en tanks som er "farlig for arty" (lights osv) eller "lett å ta ut" (lorraine, amx 50 100). Å være flink er ikke alltid en fordel. (Derimot, når jeg har en eller flere med 1400+ rating på laget, pleier jeg å gi dem litt ekstra support hvis jeg spiller artilleri, hvis jeg ikke har noen andre lette offer). Jeg mener det hjelper laget mye mer å holde en god spiller i live, enn en hjernedød ape.
Bruker-163290 Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Da blir litt av meninga borte, for da burde alle ha det. En ekstra ting man burde ha med seg. Burde heller vært mulighet for 10-20% reduksjon med crewtrain alene, ikke ha instafiks.
Kjell Kanon Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Alle har det jo. Det er jo det som er poenget Du kan berre bruke den en gang per kamp
Chris93 Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Man har en del consumables å velge mellom, men bare tre kan brukes om gangen. Hva folk velger å fylle dem opp med er opp til de selv. Det er klart at spesilet repkit er obligatorisk i de flese tilfeller. Repkit blir som oftest brukt med en gang man blir tracket, men det er ikke alltid det er verdt det. Dessuten så tar det ikke så lang tid før du reloader. Et godt crew og toolkit er i mange tilfeller bedre å ha dersom man har tid tl å vente noen sekunder.
mkon Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Har du blitt fokusert ned av artilleri fordi du var den beste spilleren på laget enda? Det skjedde nemlig meg da jeg var midtier i Comet for noen dager siden, jeg spurte hvorfor, og de svarte bare "XVM stat." Jeg har 1200 WN6 forresten, jeg kunne forstått det om jeg lå på 1400-1500 WN6, men 1200? Mye mulig du var den med best stat på laget ditt da, og at arty på andre laget hadde denne tankegangen. Ikke vært i situasjonen selv, tror de fleste som er gode på arty velger strategiske tankser istedenfor. Men hva vet jeg, tør ikke stå stille uansett jeg
N o r e n g Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 (endret) Da blir litt av meninga borte, for da burde alle ha det. En ekstra ting man burde ha med seg. Burde heller vært mulighet for 10-20% reduksjon med crewtrain alene, ikke ha instafiks. Hørt om å trene mannskapet for Repairs? Et mannskap der alle har 100% Repair reparerer 100% raskere. Large Repair Kit og Toolbox gir henholdsvis 10% og 25% bonus også. Small/Large Repair Kit er noe du alltid skal ha med deg, hvis du ikke har det med deg er du rett og slett dum. Jeg hadde et dumt øyeblikk da jeg glemte å legge på Small Repair Kit på min 112 Mye mulig du var den med best stat på laget ditt da, og at arty på andre laget hadde denne tankegangen. Ikke vært i situasjonen selv, tror de fleste som er gode på arty velger strategiske tankser istedenfor. Men hva vet jeg, tør ikke stå stille uansett jeg Jeg stormet hill på Mines encounter, men ble spottet av en scout, at det var en SuperPershing og Panther II bak meg hadde ingenting å si. Endret 11. september 2013 av arni90
Chris93 Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Første runde med KT i 8.8. Starter på nordsiden i Artic Region og kjører ned langs fjellsiden. Ingen arty, top tier. Møter på en del t8 der, blant annet to IS3 og en Carni(britisk t8 heavy). Ene IS3 og Carni tar jeg 1200 hp av hver og 900 HP på den andre IS3. Litt på KV3 og T28p. 4k dmg, 1299XP og Ace. Endelig 1
Bruker-163290 Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Hørt om å trene mannskapet for Repairs? Et mannskap der alle har 100% Repair reparerer 100% raskere. Jeg er godt på vei til de nevnte 100%, problemet mitt er instafiksen. Jeg skjønner at alle kan ha det og bør ha det, men da mener jeg litt av vitsen med å bli tracket er borte.
Chris93 Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Nei, det er det ikke. Tracker du noen så vil jo han stoppe uansett om han har repkit eller ikke. Det kan også kun brukes en gang mens man kan bli tracket flere ganger. Repkit har veldig lite å si dersom man er i posisjon til å permatracke eller nesten permatracke noen. Selvsagt er det en fordel, men det har jo både extinguisher, medkit og alle de andre consumablene også. Man behøver heller ikke å bruke repkit på akkurat tracks. Motor og gun er ganske viktig de også. Blir man truffet av arty så vil man miste en del moduler og crew, og da må man velge.
bamsefar Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Jeg er godt på vei til de nevnte 100%, problemet mitt er instafiksen. Jeg skjønner at alle kan ha det og bør ha det, men da mener jeg litt av vitsen med å bli tracket er borte. Hadde det ikke eksistert Repair Kit, så ville enhver spiller (spesielt uten dugelig repaircrew) blitt totalt overkjørt av enhver som skyter etter tracks. Mot motstandere som har en reload på 6-7 sekunder ville man i stort sett alle tanker blitt permatracket, og spillet ville endt opp med å bli et kappløp om å tracke motstanderen kjappest mulig. I dag er tracking et taktisk valg du gjør ut i fra om du kan ta ut motstanderen kjappere enn du blir tatt ut selv, om motstanderen er i en tank som har så treg turret traverse at det å sirkle betyr den sikre død, og om du har support som kan kjapt ta ut motstanderen om du sørger for vedkommende står stille. For å ikke snakke om mot meget erfarne motstandere som vil detracke deg i posisjoner hvor du selv f.eks ikke har gun depression. Permatracking i et slikt tilfelle er IKKE gøy. Med et repairkit kan komme deg ut av en slik situasjon - en gang per kamp -, hvor du selv må ta valget i forhold til om det er nødvendig eller ikke. Synes du spillet skulle vært for uten, så forstår jeg det opp mot et realistisk scenario, men spillet er ikke en simulator. Dette er et arcade-element som må til for å ha noen form for flyt og balanse i spillet, og det er derfor en kamel du rett og slett må svelge. Psssst: Burde jeg nevne at du kan ha med deg både et normalt repkit, samt et premium?
Bruker-163290 Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 En mammakamel jeg må svelge isåfall.
Chris93 Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Tja, repkit er nok ikke alltid nok mot en som kan permatracke deg
Gromle Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Har du blitt fokusert ned av artilleri fordi du var den beste spilleren på laget enda? Det skjedde nemlig meg da jeg var midtier i Comet for noen dager siden, jeg spurte hvorfor, og de svarte bare "XVM stat." Jeg har 1200 WN6 forresten, jeg kunne forstått det om jeg lå på 1400-1500 WN6, men 1200? Utrolig plagsomt det ja! Spesielt før npr arty var litt bøsere enn nå. Nesten så man vurderer å botte litt for å dra ned stats.
Ozelot Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Har xvm for nyeste patch komt? Og finnes det en enkel måte å installere det på uten at jeg må styre med masse instillinger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå