Gå til innhold

PC-bygger sider?


Anbefalte innlegg

Hei! Kompisen min skal kjøpe en gamer-pc på 12-14 tusen og han har sett en del på alienware MEN jeg syns det blir helt galt å betale så ekstremt mye for en pc med så lite hardware, altså 13tusen for en pc med i7, 6870, 6gb ram, 500gb hdd og uten ssd og når man bruker dell sin alienware pc bygger får man veldig få valgmuligheter. Det er mulig jeg tar feil når det kommer til prisen men jeg syns dette virket urimelig.

 

Spørsmålet mitt er: er det noen sider/firma som har en god ordning der man kan velge deler selv så bygger de pc'en for deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett og Netshop bør vel også nevnes her. Hos Komplett vil nok Gamer i30 være mest aktuell å konfigurere. Netshop har for øyeblikket ikke en PC-bygger med LGA1155 (som absolutt er å anbefale), men til gjengjeld kan de bygge en PC med fritt valgte komponenter for 370 kroner ekstra.

 

Edit: Netshop gir bare garanti på komponentene hver for seg hvis du lar dem bygge en PC med fritt valgte komponenter.

 

Edit2: Var nok litt rask hos Komplett. Det ser ut som Gamer Crysis 2 er et mye bedre valg enn i30.

Endret av Dauemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...