Gå til innhold

Etter ønske: Test av Hansol H950 19" LCD


HåkonN

Anbefalte innlegg

hvordan er den til tekst? Blir teksten klar og fin?

På Q17s så syntes jeg det ble altfor slitsomt å lese, hvordan er det Hansolen på dette, blir man sliten i øynene?

 

Kort og godt, meget bra. Jeg brukte skjermen en liten stund sammen med en Panasonic Panasync pro7/g-skjerm, samt en Hyundai Deluxscan21-skjerm (CRT begge to).. forskjellen var enorm.

 

Sammenlignet med andre LCD-skjermer, tror jeg ikke den utmerker seg så mye.. personlig syns jeg de fleste LCD-skjermer jeg har vært borti, har vært knakende bra til generell Windows-bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Tidligere Jorns aner ikke hva som har skjedd med brukernavnet mitt, men det funker ikke lenger ihvertfall. Og det værste med det er at den epost adressen jeg oppga er avsluttet så derfor nicket jern)

 

Men det jeg logget meg inn for, nå har jeg fått skjermen min, en Hansol H950, og det var noe annet enn Q17S, denne er ikke så lyssterk, og er mye mer behagelig og lese tekst med. Kjørte en skjermtest også, og det var kun 1 død pixel, men jeg benyttet meg av massage trikset og det funket kjempebra.

Så nå er jeg fornøyd. Bruker faktisk analog tilkopling og jeg syns det virker ganske bra, får nytt skjermkort til helgen og da bytter jeg til digital

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...