Gå til innhold

Router DIR-635 - Ubrukeleg?


Anbefalte innlegg

Hei,

Eg sitt her heime på fibernett frå Lyse, og mister til stadigheit nettverksforbindelsen. Routeren er eit mysterium, den berre kræsjer og kobler seg frå. Det merkelege er at det stortsett berre er på det kabla nettverket, då foreldrene mine sitt på WLAN. Eg jobber med nettsider, så når sant skal sies sitt no eg i 5 timer i strekk kanskje, medan dei berre sitt 15 minutter.

 

Uansett. Nettet forsvinnre heile tida, og routeren nekter å svare. Det er tydeleg at den ikkje heng med, og tross fleire restartar ser ikkje problemet ut til å betre seg. Eg har óg satt opp heile skiten på ny uten noko lykke.

 

Har nokon andre dårlege erfaringar med denne routeren?

Har dei tips til gode alernativer? Eg jobber jo på nettet, og trenger eit arbeidsjern som ikkje fell ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Eg har sett på ASUS RT-N16 faktisk. Kan du gå god for den? Ser den har ein del meir RAM - det hjelper vel litt på?

Dessuten kan eg nytte anna firmware på denne.

 

Har faktisk ikkje innstalert ny FW enda, men eg har tenkt å gjere det. Hvis eg greier å vere på nett lenge nok til å finne den ..

 

Redigert: No har eg oppdatert frå 2.30 til 2.32. Foreløpig har eg vært på nettet i fleire minutter, men det gjenstår jo å sjå om dette betra noko :)

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...