zabicrysis Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Hei jeg har en audi a4 1997 modell 1,6 liter som bruker sinnssykt mye bensin syns jeg. bilen bruker jeg fram og tilbake fra skolen. jeg fylte hele tanken som er 50 liter og kjørte ikke mer enn 35 mil. jeg har bytta lambdasonde og tennplugger, men det hjalp ikke noe. Idag sjekket jeg luftmengedemåleren og den ser ren ut den. noe tips til en fattig student?
ThePmPowner Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Kan det hende du har en lekasje i bensinslangen?
zabicrysis Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Skrevet 28. mars 2011 Kan det hende du har en lekasje i bensinslangen? har du en god veiledning på hvordan jeg kan sjekke det?
Thatssomebaadnews Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Første jeg tenkte var plugger og plugghette.. Men så du hadde bytta førstnevnte ;p
agvg Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Og kjørestilen er økonomisk? Oppnår den normal driftstemperatur? Hvis ja, hvor lenge må du kjøre før det skjer?
ThePmPowner Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Kan det hende du har en lekasje i bensinslangen? har du en god veiledning på hvordan jeg kan sjekke det? Det enkleste er jo å sette bilen inne en plass, som f.eks en garasje, og la den stå der i rundt en time. Så ser du på gulvet etter spor av lekasje, du vil også kunne lukte bensin viss du har en lekasje.
hakonjj Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Prøv å skift luftfilter. Hvis den er tett kan bilen din bruke sinnsykt mye bensin. Du merker også da hvis den er tett at bilen din kommer til å gå bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå