Gå til innhold

Jobb - Via PC/internett hjemmefra - 16 år


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg en jobb og da lurer jeg på hvilke jobber som er tilgjengelig og passer for:

- En 16-åring

- 9 år skolegang (ikke videregående)

- Litt kunnskaper innenfor IT

- Som kan gjøres hjemmefra

 

Gjør obs på at jeg har Catch SDSL 2048 Kbps (brebånd)...

 

Noe mer dere vil vite, si ifra!

Eventuelt kan dere sende meg en privat melding eller epost.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finner man jobber man kan gjøre hjemmefra på PC og internett i avisen?

Alltid når jeg leser i avisen finner jeg annonser som f.eks.

Vasker ønskes!

Vasker må ha innstillingen "en jobb skal gjøres", eventuelle kunnskaper om toaletter bør vedkommende ha.

Ring XXX XX XXX og be om å få snakke med rektor på skolen.

Lønn: 25 øre timen.

Men uansett har vi ikke abonnement på noen som helst avis, og saken er allerede verre. Vises denne typen annonser på hjemmesiden til avisen? Har ikke funnet noe så langt så...

Lenke til kommentar

Jaja... Går ut i fra at du har tenkt å tjene noe penger på dette?!

Da enten som selger eller tjenesteyter.

 

Det du må gjøre er å finne et behov folk har, som det ikke er tilstrekkelig tilbud på. Jo høyere forskjell i tilbud/etterspørsel, jo mer profitt kan en ta.

Problemet ditt blir jo å finne ut hva det er lite tilbud og stor etterspørsel etter...

 

Eks: -Import av biler, massasje, stereoanlegg, frukt&grønt, slikke tær eller.no

 

Du må jo finne et produkt/tjeneste du har tro på og du er villig til å risikere en investering på. Men husk på at det er liksom ikke bare bare å starte en egen bedrift. Lang liste med forskrifter og lover alt etter om du vil starte AS eller privat bedrift.

 

Håper det var noe sånt svar som dette du håpet på. Iog med at du vil jobbe hjemmenfra og ikke har annet enn grunnskolen tror jeg med 99% sikkerhet at du da må starte for deg selv. Lykke til!

Lenke til kommentar

Tenkte på jobber man tjener på, men derimot var jeg ikke ute etter å starte eget selskap. Men diverse andre jobber bør det finnes, som å holde sider oppdatert, finne nyheter til sider, noe sånt kanskje? Er vel masse muligheter, men hvis dere ikke vil hjelpe meg møter dere meg nok som medhjelper på Prix en eller annen gang... :/

Lenke til kommentar
Hva med WGI? :p

 

Seriøst: Skjekk etter annonser i lokal avisa de ellerno, etter "jobb hjemmenfra, tjen fra 5000 i måneden, osv..."

WGI er det nok litt sent å slenge seg på om man vil tjene mye cash. DEt er så mange som allerede er inni, at det blir vanskelig å tjene noe særlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...