Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er for mange? Sexpartnere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utfordringen med hva som er for mange, gjenspeiler seg i en dobbeltmoral hos gutter.

 

Blant gutta gjør det egentlig ikke om en har høvla over 25stk. Personligheten kan gjøre at du bare er veldig glad i damer. Vedkomne er ikke billig, men samarbeidsvillig. Ikke noe negativt i det, sett fra en gutts perspektiv.

 

Ei jente på 23 med 30 hakk i plata = billig og for samarbeidsvillig.

 

Denne dobbeltmoralen ser vi i alle samfunn, også i det muslimske.

 

Tenk deg at du har en nøkkel som åpner alle dører. Ganske kult, eh?

 

Så ser du for deg at du er en dør som kan bli åpnet av alle nøkler. Det er ikke like spesielt ;)

 

Postet av anonym: 34f83ca20d97cbff6aa955c5fb9a61fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk deg at du har en nøkkel som åpner alle dører. Ganske kult, eh?

 

Så ser du for deg at du er en dør som kan bli åpnet av alle nøkler. Det er ikke like spesielt ;)

 

Postet av anonym: 34f83ca20d97cbff6aa955c5fb9a61fe

 

Det er ett typisk utsagn som kommer fra gutter som bedre kan klassifiseres som horer i ett forsøk på å rettferdiggjøre sin promiskuøsitet. (hvis de bare hadde tatt betalt for all de trollene de puler, for dette kommer som regel også ut av gutter som puler alt på to-fire ben)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor mange som er for mange er tydeligvis relativt og mange synes jo det er greit å ha hundrevis også, men spesielt jenter som har sex med mer enn 5 partnere har vel gjerne lett for å fortsatt bli sett på som svært billige i enkelte kretser selv om de visstnok gjør det frivillig. Noen tar visst betalt også men de kalles visst noe annet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Synes det er tull å telle sexpartnere. Det er veldig lite beskrivende for deg som person. Hvis jeg hadde sex første gang som 15-åring, hadde sex med 15 stk innen jeg var 20, og de neste to årene ikke hadde sex så er disse 15 svært lite beskrivende for mitt sexliv.

 

 

Haha, nei. Dette er ingen sann historie.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det blir begynner å bli ubehagelig om dama har hatt over 5 sexpartnere. Jeg vet ikke hvorfor, men det får meg til å se på henne som skitten og mindre unik. Liker kanskje ikke tanken på at hun er blitt delt med flere, og at mange har tatt på henne og vet hvordan hun er. Blir litt som det å være den eneste nordmannen som har vært i verdensrommet, hvor det er status fordi man er den første som har opplevd noe unikt som å være og se verdensrommet, og alle andre hadde vært misunnelig på meg fordi jeg har opplevd no dritfett som ingen andre her i landet har gjort. Men om alle hadde hatt muligheten til å dra, så hadde det ikke vært no big deal... Denne opplevelsen blir borte om dama er et felleshøl, fordi da er det ikke no unikt og mystisk ved henne lengre... I et forhold burde man dele noe unikt bare til hverandre, og om man deler det med alle andre er det ikke lengre noe spesielt...

Lenke til kommentar

Hvis en gutt har seg med f.eks 15 jenter så er det status.

Hvis en jente har hatt samme antall gutter så kalles dette å være løs å horete.

Er ikke dette litt rart... ?

Viss en gutt pløyer ned 15 jenter, så kan det være status blant noen... Men det er bare i mellom gutter. Om ikke du også synes det er status at en gutt har pløyd ned 15 jenter? Jeg skjønner litt at noen synes det er status, siden de fleste må jo jobbe litt for å få seg noe.

 

En jente må ikke gjøre en dritt for å få sex, jenta kan se ut som den verste buruugla noensinne og allikevel få seg noe, da menn er programmert til å få flest mulig avkom, og tar alt de finner... Derfor tror jeg ikke det har vært no spesielt status blant jenter. Også det at samfunnet har tidligere vært mannsdominert. Menn liker ikke at jenter har vært på fler gutter og har derfor kalt dem horer osv. Mens jenter har tidligere ikke kunnet si stort da mannen har alltid satt henne på plass, og straffet henne. Bare se på muslimene i midtøsten, blir en kvinne voldtatt, blir hu dømt! Fordi menn styrer samfunnet og de hater utro kvinner, og de straffer de som er utro og kvinner som har vært på flere menn. Menn derimot kan nesten gjøre hva faen de vil siden det er de som bestemmer...

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Det spiller vel ingen rolle hvor mange man har ligget med, hvis man har sjekket seg for sykdommer? Det har jo ingenting med evt. ny partner å gjøre overhode. Hvem og hvor mange man har sex med er en privat greie, det er kanskje ikke alle som trenger kjærlighet og forhold for å ha intimitet med andre. Bare en tanke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er problemene bak (evt. som følger med) det å ha mange sexpartnere som er trøblete for meg. Mange har mange sexpartnere fordi de er usikker på seg selv og de trenger bekreftelse. Det er ikke tiltrekkende med dårlig selvtillit, og det er skummelt å være i forhold med en sånn person når man trenger den type bekreftelse for å føle man er verdt noe.

Det er også noe med hvilken type person jenter hopper til sengs med. Jeg vil ha jenter som går etter det som jeg betegner som bra typer. Det er ikke tiltrekkende med jenter som henger seg etter douchebags og stadig hopper til sengs med disse. En annen ting som også plager meg er holdningen til kondom. Mange velger å droppe kondom, og jeg synes det er direkte ulekkert om en jente har hatt ubeskyttet sex med 20 gutter, sykdomsfri eller ei.

 

Men dette gjelder jo selvfølgelig ikke alle, og dette har også å gjøre med mine preferanser. Jeg liker selvsikre, rolige, genuint snille jenter. De jentene jeg kjenner som er "løse" innehar ikke disse egenskapene, hvertfall ikke alle tre. Har du hatt mange sexpartnere og stiller med disse tre egenskapene, så stiller du likevel godt.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
En jente må ikke gjøre en dritt for å få sex, jenta kan se ut som den verste buruugla noensinne og allikevel få seg noe, da menn er programmert til å få flest mulig avkom, og tar alt de finner...

 

Beklager å bli litt usaklig her, men dette er bare sludder og pølsevev.

 

Menn har i snitt en noe høyere seksualdrift en kvinner. Men dette er en liten forskjell, og variasjonen innenfor hver kjønn er såpass stor at denne forskjellen er relativt ubetydelig - på samme måte som at menn er gjennomsnittlig høyere enn kvinner, men man trenger bare se ut vinduet for å se at mange menn er kortere enn kvinner.

 

Nå kjøper jeg heller ikke denne "jenter får sex om de vil, men menn må jobbe for det". Jo, menn blir i større grad avvist - men menn er da også i større grad de som vandrer rundt kl 0200 på et utested og ramler ut av seg slibrigheter til alt som går.

 

Hadde man forøvrig sluttet med denne idiotisk dobbeltstandarden om at menn kan ha seg med så mange de vil, mens kvinner bør spare seg, så hadde det kanskje også være greiere å få seg et ligg en lørdagskveld ;)

 

Når det gjelder hvor mange som er for mange? Så lenge det er frivillig og man beskytter seg selv - så kan det vel ikke bli for mange. Det er jo en privatsak og de som liker tilfeldig sex vil ha fler enn de som ikke liker det. På samme måte som at de som liker misjonærstillingen har stort sett mer sex i den stillingen enn de som ikke liker det. Det er snakk om den seksuell preferanse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så lenge dama ikke har sykdommer, så driter jeg i hvor mange hun har ligget med. Det at det er "ekkelt" at damer har ligget med mange, er bare noe som finnes i hodet til folk … Strengt tatt, så er det ingen fysisk forskjell på ei dame som har hatt to partnere, og ei som har hatt 15. Bortsett fra at hun kanskje har mer erfaring, og derfor er bedre i senga. :p

 

Ellers, vil jeg tro at damer har like mye seksualdrift som menn, bare at de kanskje ikke viser det like eksplisitt som menn, siden de da lett blir tatt for å være horete.

Lenke til kommentar

Så lenge dama ikke har sykdommer, så driter jeg i hvor mange hun har ligget med. Det at det er "ekkelt" at damer har ligget med mange, er bare noe som finnes i hodet til folk … Strengt tatt, så er det ingen fysisk forskjell på ei dame som har hatt to partnere, og ei som har hatt 15. Bortsett fra at hun kanskje har mer erfaring, og derfor er bedre i senga. :p

 

Ellers, vil jeg tro at damer har like mye seksualdrift som menn, bare at de kanskje ikke viser det like eksplisitt som menn, siden de da lett blir tatt for å være horete.

At hun har hatt flere partnere betyr ikke at hun har mer erfaring.

Lenke til kommentar

En av hovedgrunnene til at det er status for menn og ha mange partnere er at det er så jævlig mye jobb som ligger bak det.

 

For jenter så er det ingen utfordring å få seg et ligg.

 

Edit: Fra spøk til alvor, syns ikke antall partnere er så farlig.. Folk er forskjellige. En som har hvert i fast forhold i 5 år, har antaligvis hatt mer sex enn en som har hatt 10 forskjellige partnere på samme tid.

 

Det som spiller noen rolle er hvordan det gjøres, beskyttelse og den slags :)

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Hvis en gutt har seg med f.eks 15 jenter så er det status.

Hvis en jente har hatt samme antall gutter så kalles dette å være løs å horete.

Er ikke dette litt rart... ?

I min krets er det ikke vanlig å skryte over antallet. Jeg synes tvert i mot det er en tåpelig ting å skryte av. Det er gjerne mer pop blant de yngre. At gutter ikke blir kalt løs, er feil.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

En som har vært seksuelt aktiv siden han/hun var 15, og er 22 per i dag har hatt samleie i 7 år. 15 partnere betyr ca 2 partnere i året. Jeg syntes ikke det høres usannsynlig ut i det hele tatt? Jeg sier ikke det er normalen, men det er da langt fra tøsete og billig.. Eller?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...