Gå til innhold

Skifte faner med Firefox


Anbefalte innlegg

Skifte faner med FireFox problem.

 

Man kan skifte faner på Firefox med Ctrl+Tab. Dette bruker da jeg, men når man skal skifte fane må en side bli ferdig lastet ned før man kan skifte igjen. Er ikke verdensmester på å forklare ting og tang. Dette virker såklart på det meste, men ikke på det såkalte spillet jeg spiller, der man trykkerpå en "OK" knapp og skifter faner raskt.

 

Det jeg trenger er å kunne skifte fane selv om siden ikke er helt lastet inn, da dette sparer meg fantastisk mye tid etterhvert, og/eller det er en stor fordel å kunne klare dette rakst på dette spillet jeg spiller.

 

Jeg har brukt Keyconfig til å endre Ctrl+Tap snarveien, til 1 og 2, som på Opera Compatible.

Scriptet til snarveien ser sånn ut:

gBrowser.mTabContainer.advanceSelectedTab(1, true);

 

Er det noen måte å fikse dette på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, tror du har missforstått. :p

 

Ja, de fleste sider går jo fint, men dette spillet går ikke fint. La oss si at du skal åpne fire faner. Så skal du markere et "OK" merke på alle fire fanene, så går du over med "2 (aka Ctrl+Tab)+ Enter, 2 + Enter 4 ganger. Dette skal gjøres fortest mulig, men man må vente til siden har lastet ferdig. Som er mildt sagt meget irriterendes. Dette må man ikke på Opera.

 

Kam omformulere til; Hvordan ser skifte fane scriptet til Opera Compatible ut?

Endret av Ninjaboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...