Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen fryser seg under gaming


Anbefalte innlegg

yoo

 

bare starte litt å game tbc igjen, men pcen fryser seg etter 4-5 min. Da må jeg skeu pcen av og på, eller noen ganger kommer den tilbake. Noen som vet hva som er galt? Har hundre tusen vifter i pcen og fifta til skjermkorte funker. Har ikke opplevd dette før, gamer masse annet også lagger ikke på hitman+gta+cs etc. bare wow. PRøvde det på dritt skole pcen, og da funka det jo faen meg. noen som vet hva som kan være galt? har oppdatert alle drivere også.

 

gforce 7800 gt

2 gb ram

amd opteron 148 & xp service pack 2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

...eller RAM, hovedkort, PSU.

Det som iallefall er sikkert, du har en hardware-feil.

 

Du må bare bite i det sure eplet og bytte ut en og en del for å se hva som hjelper.

 

- kjbu

 

Okei, takk for svar. Nå har jeg heldigvis en reserve pc ett eller anna sted jeg ikke aner så får finne fram den og teste. Mulig det er rammen som er problemet, trur faktisk de nærmer seg 6-7 år nå. ^^ så er det ett som nesten er nytt. psu'n er relativt ny og skjermkorte er gforce7800gt, noen år gammelt.

Lenke til kommentar

Hei. Har begynt og spille Tf2 og black ops. Men lagger veldig mye og innemellom fryser pcen seg pa black ops. Vet noen hva som kan vare problemet? Har ATI radeon 4800 HD series og har lastet ned driver til den. Har 2gb ram

Endret av nilok64
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...