Gå til innhold

Vurdering av oppsett? Post det her.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=903058&su=2EF93DD6-36DE-4385-98C3-81CE09136DC8

 

passer delene sammen?

 

kjører vel crysis på maks.

 

noen forbedringer/endringer som bør tas?

 

bør jeg kjøpe det?

 

Det kommer aldri til å bli noen ny PC på deg når du holder på slik. Du har jo fått tonnevis av bekreftelser fra brukere her på forumet, deriblant folk som i høyeste grad vet hva de snakker om. Er du fortsatt i tvil vil tvilen bare bli større jo flere meninger du får.

 

Det beste er jo å lete opp tester og reviews på nett så du får det inn med te-skje. Du er sikkert i stand til å gjøre litt research på egenhånd?

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=903058&su=2EF93DD6-36DE-4385-98C3-81CE09136DC8

 

passer delene sammen?

 

kjører vel crysis på maks.

 

noen forbedringer/endringer som bør tas?

 

bør jeg kjøpe det?

 

Nei. Du må ha tri-SLI GTX 580 og et til PhysX for å kunne dra Crysis på maks. Jeg regner med at du skal ha 120Hz 3D med 4x AA og 2x TRAA

 

/sarcasm

Det går bra

Det beste oppsetet jeg kan få til 10 k ? vil at det skal være overklokkingsvennlig og Kjøre mange spill i framtida.

 

Hvis du skal kjøre mange spill i fremtida bør du opp i HD 6970 / GTX 570 på grafikkort. Eller HD 6950, det overklokkes opp til og over HD 6970-nivå om du får satt deg litt inn i det. Personlig anbefaler jeg AMDs kort, som får mer VRAM å boltre seg med, en mindre bekymring for deg som spiller :thumbup:

Kanskje vurdere referanse-design med det kabinettet du har valgt, mindre varme som sprer seg inne i kabinettet.

 

Overklokkingsvennlig... Med den CPU-kjøleren og det kabinettet blir temperaturer ditt største problem, men du kommer nok til å greie 4 GHz eller mer

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...