Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert jente hjem til meg


Anbefalte innlegg

Det blir for dumt fordi Joakim er den største fitta jeg har "møtt" på lenge, klarer bare ikke å se noen som helst gyldig grunn til at han ikke har kysset henne enda.

Og ja, det er jævli teit med alle kommentarene som sier at han må kysse hun, tror han har fått det med seg nå. Alle her vet at han ikke har nok baller til det uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir for dumt fordi Joakim er den største fitta jeg har "møtt" på lenge, klarer bare ikke å se noen som helst gyldig grunn til at han ikke har kysset henne enda.

Og ja, det er jævli teit med alle kommentarene som sier at han må kysse hun, tror han har fått det med seg nå. Alle her vet at han ikke har nok baller til det uansett.

 

jeg trur egentlig ikke du er noe 'mindre' fitte. :hm:

 

Men endrer ikke det faktumet at han mangler litt baller til å ta tak i saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Stakkars liten kar. Kjenner meg smertelig igjen. Har lest igjennom hele tråden, og det jeg har å si er shame on you til alle douchebags som gir karen prestasjonsangst? Greit nok at dere vil ha underholdning mens dere sitter foran PC-en, men jeg tipper at dette er en ganske big deal for TS. Alt dere ber om er "kyss henne", "dask kuken i ansiktet hennes" og lignende. Tror ikke dette hjelper noe særlig.

 

Til Joachim: Ikke stress med greiene. Jeg var akkurat som deg da jeg var 15-16. Var forelska i ei jente, men jeg hadde ikke baller nok til å sette inn støtet. Vi holdt på slik i 2mnd, etter det havna jeg i vennesonen.

Jeg sier ikke at det kan skje deg også, med tanke på at hun fortsatt holder kontakt (?) så virker det som hun har litt interesse, i hvert fall.

 

Uansett - om dere har kysset eller ikke så er ikke det noe man burde legge alt fokuset på. Hva med å heller ha det koselig og trives sammen? Kyssing osv kommer naturlig etter tid.

Eller så er jo et annet tips som virket på meg: Hva med å bare fortelle henne greia? Greit nok, du er nervøs, du tør ikke kysse henne. Kanskje hun føler det samme, og er usikker på hvordan hun skal oppføre seg. Om du får dette av skuldrene, kan det være en massiv hjelp.

 

Håper virkelig det går din vei! Ikke gi opp om dette er dama som gir deg sommerfugler i magen.

 

Vil nå si at du glemmer det positive. Flesteparten av innleggene når Joachim har vært "tilstede" har vært konstruktive. Med tilstede mener jeg at de fleste "douchebag" innleggene har kommet da Joachim ikke svarte i tråden på rundt en måned eller to. Vi forventer jo høre hvordan det går når han spør om råd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vil nå si at du glemmer det positive. Flesteparten av innleggene når Joachim har vært "tilstede" har vært konstruktive. Med tilstede mener jeg at de fleste "douchebag" innleggene har kommet da Joachim ikke svarte i tråden på rundt en måned eller to. Vi forventer jo høre hvordan det går når han spør om råd :)

Selvfølgelig, det må man ikke glemme. Flott å se at folk backer han opp. Diskusjon.no, altså.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå har jeg lest hele denne tråden, og ble litt skuffet. Ikke over Joakim, men folka her. Håper han kommer innom en dag og håper at han ser at de aller fleste folka her inne er interessert i åssen det gikk, uansett åssen det gikk.

 

Håper alt står bra til Joakim!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195

Jeg håper sårt dette er bullshit.

Så tråden, merka den starta i Mars, og TS nevner kyssmuligheter ikke lenge etter.

Gidder ikke engang si kyss jenta eller noe. Jeg gikk igjennom tråden som en gammel sitcom sesong i håp å se resultater. Også her går den forsatt på. Er du seriøs? Har du ingen andre sjangser? Om du har, vær så snill, gjør oss stolte!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg håper sårt dette er bullshit.

Så tråden, merka den starta i Mars, og TS nevner kyssmuligheter ikke lenge etter.

Gidder ikke engang si kyss jenta eller noe. Jeg gikk igjennom tråden som en gammel sitcom sesong i håp å se resultater. Også her går den forsatt på. Er du seriøs? Har du ingen andre sjangser? Om du har, vær så snill, gjør oss stolte!

 

seriøsiteten til denne tråden er langt fra tilstede atm. Dermed blir den posten din kategorisert som en prek, midt i en HeavyMetal konsert. ;)

 

uuuuuuupps. Old tråd xD

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...