Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er 4 min lenge?


Anbefalte innlegg

Ikke heng deg opp i første gangen. Noen klarer ikke komme, andre kommer av å ta på en pupp. Alt er like normalt.

 

Og for all del ikke hør på folk på nettet som skryter av deres ferdigheter. Du vil aldri få noe bra sammenligningsgrunnlag. De som er gjennomsnittlige eller lavere, "skryter" jo ikke av det på nettet. Mens de som er over snittet skryter av det, og slenger gjerne på litt ekstra.

 

Så man får inntrykk av at disse svette nerdene nærmest er sexguder.. ;)

 

Postet av anonym: 2e0700c76111f29556decef960c390f1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

det kommer ann på jo ann på hva slags sex man har da(a)

 

min første gang var med dama mi, som jeg forstsatt er sammen med.

 

min første gang varte rundt en time+ forspill, men det var ikke full "pumping" liksom det var veldig rolig og sensuelt. og kose snakk og kyssing. men når man bare kjører på tar det alt fra 2-3 min til 10 min, etter min erfaring.

 

for min del syntes fire min var en bra første gang. for da ble du liksom ferdig.

 

jeg var veldig nervøs første gang hvertfall når det varte så lenge. tenkte jeg hadde driti meg ut, men dama viste ikke at jeg var jomfru før etterpå, og hun sa hun ikke merka noe.

 

men 4 min er ikke dårlig for første gang. flere av kompisene mine røyk ut før deg. første gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er svært vanlig at samleier varer i en stor forsjellig grad med tid. Noen kan vare i alt fra 1-5 minutt, 5-10, minutt, 10-15 minutt, 15-30 minutt, og så videre.

 

En undersøkelse viser at selv om det ikke er unormalt at samleier varer veldig forsjellig i tid, i forsjellige forhold, så er det mest vanlige at et samleie varer i 5-6 minutter tror jeg. Er nok ingenting å bekymre seg for.

Lenke til kommentar

Er det ingen som runker her?

 

Altså, det her er ikke for å skryte, så vær så snill, ikke beskyld meg for det. Men selv hadde drev jeg vel på et par timer første gangen jeg hadde sex. Det må da være flere?

 

Det er jo så enkelt som å ikke "stramme" der nede.

Lenke til kommentar

Faen, jeg lo bra av det bildet der! Men skjønte ikke helt greia? :p

 

 

Edit: Kan jo legge til at min første gang var i en ganske "trygg" situasjon. Det var ikke noe stress eller noe ting, så kanskje det hjalp en del.

 

Men uansett er ikke 4 min dårlig. Hørt mange historier fra kamerater som sier de kommer etter 20 sekunder.

Endret av Sufficator
Lenke til kommentar

Det er ikke helt det samme å holde igjen når du runker som når du har sex... Jeg kan også fint holde meg lenge når jeg runker. Da er det bare meg involvert, jeg vet hvor grensene går og så videre. Når jeg har sex så er det ekstra opphisselse og den andre personen "bremser" jo ikke nødvendigvis akkurat der hvor jeg trenger det for å holde litt lenger...

Lenke til kommentar

4 min første gang er OK, jeg fikk'en knapt ut av buksa første gang :p

 

Men for å imponere ei jente burde man gå for "two girls teach sex" regelen om at jenta SKAL ha orgasmet MINST 1 gang FØR man penetrerer eller hun suger en, da kvinner kan mye lettere fortsette å ha sex etter orgasme og vi gutter er temmelig sterkt reduserte, så da blir hun tilfredstilt uansett hva som skjer.

 

Men er man i et langvarig forhold er god sex viktig og da er det bare å glemme å ta en "quickie" da hun vil helst ha noe mer sensuelt istede for tre-fire minutter med humping. Jeg anbefaler trådstarter å trene på sex ala "American Pie 2", sex er som alle andre skills man må trene den for å gå opp i level ;)

 

-frank

Lenke til kommentar

Er det ingen som runker her?

 

Altså, det her er ikke for å skryte, så vær så snill, ikke beskyld meg for det. Men selv hadde drev jeg vel på et par timer første gangen jeg hadde sex. Det må da være flere?

 

Det er jo så enkelt som å ikke "stramme" der nede.

 

Når jeg fikk dama på besøk for første gang, (det va første gang jeg hadde med meg jente hjem), så visste jeg at nå skal jeg knulle, var helt utrolig spent, kanskje bittelitt nervøs å, å stressa som fan, fordi hun kunne ikke være der mer i 12-14 timer cirka, å det visste jo jeg.

 

Endte med at vi knulla hele natta, seff ikke konstant, men med små pause nå å da, å på morran engang sa hun at hun må ta en liten sove pause, 1 time kanskje, så våkna hu opp igjen, å da var det knullings igjen, men cirka 1 time før hu skulle dra hjem, så kom jeg inni hu, det va det beste orgasmen EVER :p var sikker 2 liter sæd inni fitta hennes, hehehe :innocent:

 

Jeg har aldri i mitt liv knulla en jente så lenge som første gang jeg hadde sex, nå klarer jeg ikke å knulle så lenge lenger :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, det her er ikke for å skryte, så vær så snill, ikke beskyld meg for det. Men selv hadde drev jeg vel på et par timer første gangen jeg hadde sex. Det må da være flere?

 

Det er jo så enkelt som å ikke "stramme" der nede.

 

Samme greia her, men var nok for det meste på grunn av førstegangspresset og fordi jeg trodde det var sånn at desto lenger man holdt ut, desto bedre er det, så jeg holdt igjen hele tiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...