Gå til innhold

Nokia 6700 slide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt grei telefon, beste jeg har hatt på flere år, men så pleier jeg å kjøpe 250krs telefoner. Negativt etter min mening er at det er Symbian og ikke Android og at det ikke følger med innebygget nedtellingsklokke.

 

Har selv en Nokia 6280 nå som jeg kjøpte for snart 5 år siden.

Hva er det som er negativt med Symbian bortsett i fra at Nokia ska gå over til Windows?

Hv mener du med nedtellingsklokke?

Lenke til kommentar

At jeg aldri har likt symbian. Liker du symbian er det jo greit nok :)

 

Nedtellingsklokke, altså du setter f.eks 11 min og så varsler den deg når eggene dine er hardkokte.

Har ikke du iPhone da? Tenkte meg det når jeg så nicket ditt. :tease:

 

Hei :new_woot:

Er det noen her som har erfaring med Nokia 6700 slide?

Er det en bra tlf. til ca 1600 kr?

Hva er positivt? Hva er negativt?

En bekjent har denne. Virker som en veldig god telefon med god byggekvalitet. Eneste minus er vell batteri.

Lenke til kommentar

I de fleste tester på forskjellige fora så har 6700 Slide fått en heller grei bedømmelse. Pluss for byggekvalitet samt at S60 tross at gjør seg bedre på en konvensjonell telefon enn på en touch. Minus for bl.a. batteritid som muligens kunne vært bedre, men som tross alt er milevis bedre enn alle disse androidmodellene hvor man i beste fall kan klare å tyne fonen en hel dag uten å måtte bruke laderen. Noen har også nevnt at 6700 er slapp i avtrekkeren når man aktiverer kameraet.

 

Personlig foretrekker jeg Symbian fremfor Android, men det er en helt annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...