Gå til innhold

Tabelltrekk 7100 - Baksmell?


Mezzer

Anbefalte innlegg

I hele fjoråret tjente jeg ca 120.000 samtidig som at jeg hadde stipend ettersom jeg er student. Hele perioden hadde jeg tabelltrekk fra tabellen 7100 som jeg fikk utlevert fra skattekontoret. Det jeg lurer på er ettersom jeg tjente ca 70-80.000 året før(fikk igjen rundt 1000,- på skatten) vil jeg nå gå på en baksmell? Har en variabel inntekt hver måned da jeg enkelte måneder jobber mye eller lite.

 

Er sinnsyk nærvøs for hva som kan komme til sommeren:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk på altinn.no da.

 

Selvangivelsen ligger der nå.

Dessverre er altinn fortsatt ikke tilgjengelig for veldig mange. Sliter selv med å komme inn.

 

Ok, det er kjedelig. For meg fungerer den nå som på "vanlige" dager. Ingen ventetid med å laste sidene eller noe.

Rart at det er så stor forskjell at noen ikke kommer inn, mens andre ikke merker noen problemer.

Lenke til kommentar

Grunnen til at det fungerer fint for noen er at de har delt det inn slik at deler av landet får lastet siden og andre ikke. Dette for å spare last på serveren. Etterhvert når det roer seg vil alle få tilgang. Alternativet ville vært at ingen hadde fått tilgang nå.

Lenke til kommentar

Jeg har selv tjent rundt 120 000,- året ved siden av studier, med tabell 7100 på skattekortet. Jeg gikk så i null som det lar seg gjøre, men med BSU-sparing og overtid med 36% skatt fikk jeg igjen ca 5000,- hver år. Tabelltrekk gir så si helt nøyaktig skatt uansett hvor mye eller lite du tjener fra måned til måned.

Jeg ville følt meg rimelig trygg.

 

 

Forbanna elendig at staten ikke engang klarer å drifte ei webside uten at den kneler bare et par hundre tusen logger seg på. Må være en gjeng ubrukelige folk som drifter den sida.

Lenke til kommentar

Forbanna elendig at staten ikke engang klarer å drifte ei webside uten at den kneler bare et par hundre tusen logger seg på. Må være en gjeng ubrukelige folk som drifter den sida.

Antaglig er det langt mer enn "et par hundretusen" som forsøker å komme inn. . Det stilles større krav (tyngre last på server og frontend som sikkerhetssystem) og på pålogging med med brukerid/passordkode hvor det skal sikres mot innsyn av andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...