Gå til innhold

Crysis 2 på 360 tidenes beste grafikk på konsoll sier IGN.


Sveinz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og akkurat som forventet så er PS3 versjonen mange hakk bak.

 

PS3:

 

8.5 Graphics

Crysis 2 looks great on PS3, but a worse framerate, lower resolution, and missing effects compared to the 360 release hurt it.

 

Men dette er jo noe 360 eiere er vant med, ikke akkurat sjelden PS3 versjoner av spill ender opp dårligere.

Lenke til kommentar

360 ligger nok milevis bak en god pc igjen så... Ikke mye å skryte av at det er bedre enn PS3 da. http://www.bit-tech.net/gaming/xbox-360/2011/03/22/crysis-2-xbox-360-review/1

 

bit tech er i hvertfall ikke fornøyd med grafikken.

 

Hva har PC med saken å gjøre? Det er ikke noen konsoll. Selvsagt vil en moderne PC danke ut en 5 år gammel konsoll på grafikk.

 

Bit-tech har jeg aldri hørt om en gang, ser ut som en PC site. At de ikke er imponert over konsoll spill overrasker meg ikke da de er pro-pc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

men det er ingen PC, det er en boks som er 5 år eller rundt det. brukeren oppgraderer ikke hardware på xboxen slik som på PC.

 

hvorfor får PS3 spill dårligere grafikk?

Lenke til kommentar

bytte till 360 fra ps3.. det beste valget jeg har gjort!

mykere og bedre grafikk, bedre farge, bedre framerate,

bedre online tjenester og community, flere spilltitler,

bedre exclusives, altid først med dlc's.

helt klart den beste spillekonsollen noensinne!

 

gleder meg sykt till jeg får tak i crysis 2!!! =D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men når du nevner pc har du dårlig argument.

 

Jeg personlig driter i hvor mange effekter jeg kan ha med et spill på xbox.

Bare jeg har 1080p(fullHD) er jeg fornøyd, og jeg kan bruke en håndkontroll.

 

Jeg må aldri kjøpe bedre prosessor, ram, skjermkort på xbox.

Lenke til kommentar

IGN er kjent for å komme med overdrevne uttalelser(Oscar-worthy story, anyone? :p). Jeg tror det er best å vente til Digital Foundry er ferdig med å sammenligne de forskjellige versjonene.

 

Crysis 2 ser uansett fantastisk ut. Det er flott å se at det fins utviklere som fortsatt klarer å skvise mer kraft ut av X360.

 

hvorfor får PS3 spill dårligere grafikk?

Den enkleste forklaringen er at det er enklere å utvikle spill til 360 enn til PS3.

 

Jeg må aldri kjøpe bedre prosessor, ram, skjermkort på xbox.

Er det ikke flott vel? :)

Lenke til kommentar

crysis2 er faktisk utrolig bra, gjennomført god historie (foreløpig)

og grafikken er megakul selv om install kun er 5.5gb. Så det er tydelig at de som har laget spillet har litt peiling på spillutvikling.

 

Bare mer bevis for hvor lite behov det egentlig er for større lagringsplass. Dvd holder lenge fortsatt.

 

Har dere spilt pirat eller fått spillet før det kom ut? Butikker selger jo ikke før i morgen.

Lenke til kommentar

Bare mer bevis for hvor lite behov det egentlig er for større lagringsplass. Dvd holder lenge fortsatt.

Det spørs jo litt på sjangeren og utvikleren da. At Xbox 360 fortsatt holder koken er det dog ikke noe tvil om. Grafikkmessig ser 2011 ut til å bli et flott år for den over 5 år gamle boxen:

 

Bulletstorm, Crysis 2, Elder Scrolls Skyrim, LA Noire, Rage, Gears of War 3 og Mass Effect 3.

 

Nå har jeg for øvrig blitt meget spent på hvordan Codename Kingdoms ser ut. Kan Crytek Budapest skvise enda mer kraft ut av konsollen?

Lenke til kommentar

Kjøpte det for 399 hoe elkjøp i dag. Nettbutikken derimot, som liksom er så ny og flott, ga beskjed om at ingen butikker hadde fått inn spillet enda.

 

Nå gjelder det bare å bli fort ferdig med dette spillet så det kan selges for grei pris til gamestop og så plukke opp årets spill som kommer neste uke, Shift 2.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Men når du nevner pc har du dårlig argument.

 

Jeg personlig driter i hvor mange effekter jeg kan ha med et spill på xbox.

Bare jeg har 1080p(fullHD) er jeg fornøyd, og jeg kan bruke en håndkontroll.

 

Jeg må aldri kjøpe bedre prosessor, ram, skjermkort på xbox.

Heh. Er kanskje et prosent av xbox spiller som kjører native 1080p. Omtrent alle kjører 720p. Men du oppskalerer bilde. Men kilden er fortsatt 720p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...