Gå til innhold

PL: 19.03.2011 West Bromwich Albion v Arsenal, The Hawthorns


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Squlliaci og Almunia spiller fast resten av sesongen for Arsenal.

Djourou er tilbake om seks uker og Szczesny er tilbake om litt over en måned.

Siste jeg leste var 6-7 uker på Szczesny, og jeg stoler lite på datoene satt av Arsenals hjelpeapparat med tiden, men det er jo faktisk mulig at de kommer tilbake til tiden for en gangs skyld.

Lenke til kommentar

Siste jeg leste var 6-7 uker på Szczesny, og jeg stoler lite på datoene satt av Arsenals hjelpeapparat med tiden, men det er jo faktisk mulig at de kommer tilbake til tiden for en gangs skyld.

Wenger sa seks uker rett etter Barca-kampen, som ble spilt for halvannen uke siden.

Lenke til kommentar

 

 

"null selvtillit i laget generelt" - Å ryke ut av alt som er av cuper på 2 uker gjør nok noe med spillerne. Det har ikke akkurat sett ut som de har hatt tro på seg selv de siste ukene. Laget er også et helt annet uten Cesc.

Som sagt, vi har hatt en hvileuke, og spillerne forstår at PL er deres siste håp. De forstår også at vi har en god sjanse til å vinne ligaen. Jeg er overbevist om at vi får se et annet lag i dag enn det vi så mot United. Når det gjelder Cesc, så har han hatt sin svakeste sesong for oss så langt, og jeg ser ikke på ham som et veldig stort tap. Nasri/Rosickt kan gjøre en solid jobb. Jeg har en følelse av at Cesc kommer svært sterkt tilbake etter skaden, men han har godt av en pause for å komme tilbake til sitt gamle nivå.

Ja jeg vet at det er teit å quote et gammelt innlegg, men det at du sier at Cesc ikke er et veldig stort tap får meg til å gape. Det er så sinnsykt forsjell på oss med og uten Cesc! Virker som all kreativiteten i laget forsvinner og ingen klarer å ta ansvar, utenom Nasri seint i 2010. Cesc er i mine øyner vår viktigeste spiller, i alle fall når du ser spillet med og uten han.

 

Om kampen er det bare flaut. Vi sliter alltid med WBA og det begynner å bli meget irriterende. Nå skal det sies at Al må ta mye av skylden for lørdagens nederlag, men vi spiller generelt for dårlig.

 

Også bare en liten ting jeg såg som ble sagt i første posten: Vela kan ikke spille pga. FA regler. Er 80% sikker på at dette ikke stemmer og at det er regler som blir lagd inn i låne kontrakten. Husker feks. at Watt spilte mot oss da vi møtte Leeds. Er ikke 100% sikker på dette dog. Off topic anyways.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...