Gå til innhold

Fotoaktiviter - oppslagstavlen


Anbefalte innlegg

Jeg har kamerahus, men ingen objektiver i morgen. Og endringer er skjedd så jeg ikke skal noe i morgen før en time seinere en først trodd Så kan være med til 14:00

Blir veldig glad hvis noen kanskje har et Canon objektiv de vil låne bort i morgen. Tar i mot alt mellom himmel å jord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Appropos youngstorvet,- Det ser ut til at Arbeidsmandsforbundet vil ha meg (og Jens statsminister) på landsmøte i oslo fra og med 10. t.o.m. 14. mai. Vet ikke helt hvor lange dager det blir, men jeg ser for meg ett par turer på kveldstid med fotoapparat i hånda. Det er jo riktignok over en og en halv måned til,- men kanskje jeg kan legge ut nærmere infor her når det nermer seg? For det er vel slikt denne tråden er til for?

 

Da er tiden her og jeg vet mye mere. Jeg bor på Royal Cristiania fra Tirsdag til Lørdag, og er ledig hver kveld untatt fredag fra kl. 1800. Lørdag er jeg ledig fra kl. 1300 fram til jeg må reise, flyet mitt går kl. 2015....

 

Håper at noen vil ha selskap av en skjeggete trønder en eller annen kveld.

Lenke til kommentar

Da er tiden her og jeg vet mye mere. Jeg bor på Royal Cristiania fra Tirsdag til Lørdag, og er ledig hver kveld untatt fredag fra kl. 1800. Lørdag er jeg ledig fra kl. 1300 fram til jeg må reise, flyet mitt går kl. 2015....

 

Håper at noen vil ha selskap av en skjeggete trønder en eller annen kveld.

Denne uka blir det uforutsigbar arbeidstid, og hele langhelgen er jeg opptatt på annet hold, så det passer dessverre ikke for meg.

Lenke til kommentar

Dumt at ikke katta kan, men jeg kan. Skal vi si tirsdag i første omgang? Møtes ved Tigervennen min?

 

@Bykatt: uforutsigbart betyr at du kanskje dukker opp, men at det er vanskelig å planlegge, ikke sant? Pass på å dra rundt på passe mye fotoutstyr da, så kan du hive deg med om det faller seg sånn. :yes:

Endret av kaian
Lenke til kommentar

Men onsdag og lørdag er OK for min del.

Mulig jeg henger meg på onsdag også.

 

 

Derimot spørs det på klokkeslett og om noen har Canon objektiver med

Klokkeslettet Sille foreslo (er ledig fra) var 18.00, så jeg tenkte det kunne være fint å starte da. Jeg har desverre fremdeles ikke noe Canon...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...