Gå til innhold

Fotoaktiviter - oppslagstavlen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hallo dere, jeg er ny her inne og vil gjerne bli kjent med dere. Hvor og når skal dere møtes på lørdag, har lest mye på siden her og dere virker hyggelige skulle som sagt bli kjent med andre " fotogærne" Mail meg gjerne direkte. Har "bare" et nikon D300s med sigma 18-200 3,5

Lenke til kommentar

Hallo dere, jeg er ny her inne og vil gjerne bli kjent med dere. Hvor og når skal dere møtes på lørdag, har lest mye på siden her og dere virker hyggelige skulle som sagt bli kjent med andre " fotogærne" Mail meg gjerne direkte. Har "bare" et nikon D300s med sigma 18-200 3,5

 

Heihei! ;) Bare å slenge seg på.. Noen tips til ruter vi kan gå forresten?

 

(Jeg tenker jeg kan være med typ 11-15.00, familieselskap hos min fetter kl4(...tidlig....) såå.. :p)

Lenke til kommentar

Hallo dere, jeg er ny her inne og vil gjerne bli kjent med dere. Hvor og når skal dere møtes på lørdag, har lest mye på siden her og dere virker hyggelige skulle som sagt bli kjent med andre " fotogærne" Mail meg gjerne direkte. Har "bare" et nikon D300s med sigma 18-200 3,5

 

Heihei! ;) Bare å slenge seg på.. Noen tips til ruter vi kan gå forresten?

 

(Jeg tenker jeg kan være med typ 11-15.00, familieselskap hos min fetter kl4(...tidlig....) såå.. :p)

 

Jeg blir med hvor er startpunktet ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...