Gå til innhold

Russetid og sexpress


Anbefalte innlegg

Jeg er russ i år, og gleder meg stort! Planlegger å dra på en del russetreff også, blant annet Tryvann :)

Men det jeg lurer på, hvordan er det for jenter å være på sånne treff? Russetiden er jo veldig sex og fyll-fiksert, så blir det mye klåing og "tvang" til sex? Altså, et slags gruppepress da, ikke voldtekt sånn sett, eller klarer folk stort sett oppføre seg?

Jeg orker liksom ikke tanken på masse gutter som maser om å få se puppa mine eller står å klår hele kvelden osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Presset du eventuelt føler er ikke noe større enn det du selv gjør det til.

 

På treffene burde man som jente (og til dels gutt) være litt ekstra på vakt. Det er mange som drikker mer enn de burde og det er også flere som med viten og vilje ønsker å krysse grenser. Hvordan de krysser dine grenser har du dessverre liten kontroll på. Så igjen, vær litt ekstra på vakt.

Lenke til kommentar

Har hørt om et år da det var veldig mange voldtekter på Tryannstreffet, men dette er en del år siden. De siste årene har vakter passet bedre på.

Det kan hende sexpresset er litt større, men det er ikke sykt stort som alle andre skal ha det til. Enig med BuffyAnneSummers, ikke gå på do alene, i alle fall ikke om du er helt drita :tease:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Okei i know i am underaged. Men hva med tåregass e.l men klarer vill å bruke det selv om man er dritings? men pass på drikken, og om det kommer noen som klår mye så sier du " stopp a " e.l i hvertfall nei. Om det forsetter just get out of there! =)

Lenke til kommentar

Jeg er russ i år, og gleder meg stort! Planlegger å dra på en del russetreff også, blant annet Tryvann :)

Men det jeg lurer på, hvordan er det for jenter å være på sånne treff? Russetiden er jo veldig sex og fyll-fiksert, så blir det mye klåing og "tvang" til sex? Altså, et slags gruppepress da, ikke voldtekt sånn sett, eller klarer folk stort sett oppføre seg?

Jeg orker liksom ikke tanken på masse gutter som maser om å få se puppa mine eller står å klår hele kvelden osv.

 

Du ser ikke ut til typen som bryr seg nevneverdig, uansett. Kjør på :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...