Gå til innhold

Militært på YouTube etc.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Sinnsykt fett lagd den videoen der, dramaturgisk og bildemessig sett. Mye snadder for film interesserte (og ikke minst forsvarsinteresserte) Vet du hvem som lagde den Daim? Så den først på VGTV selv men...

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Uansett hvem det er så er det ferdigheter laaaangt utover det normale :)

Bare det å holde et helikopter i hover så lavt er vanvittig tungt...

Chinooken er lagd for å kunne flyte på vann :)

CH47_On_The_Water.jpg

Endret av Zimmerh
Skrevet

Da har du ikke sett mye skying med AG3 på auto... No pun intended, men selv jeg med min relativt lette kropp på 73 kg har hatt samtlige 20 skudd innenfor 7'ern på en menneskefigur på 20m med family. Blir lettere å stå imot rekylen desto tyngre du er, har sett en MG skytter som må ha veid godt over 95 \ oppimot 100 kg tømme et mg3 bånd stående i en lang byge og likevel hatt relativt god kontroll på hvor han traff.

Innenfor 7'er på 20meter? Nekter å tro... Men, så er jo jeg vant med å se jenter skyte mellom 9 og 1 liggende, 30 meter på E uten tidspress, såeeee :p

Skrevet (endret)

Hehe, AG3 er morsomt på flerskudd... Har desverre bare fått prøve MP5 på flerskudd. Lurte meg unna skytinga da det var morsomt :(

Edit: Liggger Krigens Pris Del 3 på nett noenplass? Ikke TV2 hvor jeg må stresse med visakort og greier.

Endret av Mr. Olsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...