Gå til innhold

Bump denne tråden hver gang liv går tapt på norske veier.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes denne tråden er usmakelig. Når noen dør på denne måten er det en stor tragedie, og menneskene det gjelder fortjener bedre enn å bli en bump på et forum. Jeg er sikker på at TS mente det godt, men det er nok bedre å jobbe for bedre veier/økt personsikkerhet i kjøretøy og heller tenne et lys e.l. om man ønsker å minnes/hedre dem som har gått bort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes denne tråden er usmakelig. Når noen dør på denne måten er det en stor tragedie, og menneskene det gjelder fortjener bedre enn å bli en bump på et forum. Jeg er sikker på at TS mente det godt, men det er nok bedre å jobbe for bedre veier/økt personsikkerhet i kjøretøy og heller tenne et lys e.l. om man ønsker å minnes/hedre dem som har gått bort.

 

 

Du synes vel det er bra om denne tråden fører til økt fokus på ulykker i trafikken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du mener tråden har betydning, og at den setter fokus på trafikksikkerhet, hvorfor spør du lenger oppe hva som er poenget med tråden? Prøver du bare å kverulere?

 

Det er så klart positivt om folk ser/leser i tråden og tenker "Hmm, kanskje jeg kan ta det litt roligere neste gang jeg er ute i trafikken", men jeg tror folk har nok av andre plasser å få denne påminnelsen fra. Jeg mener også at denne tråden er, som Gypsy sier, litt ubetydelig hva fokus på trafikksikkerhet angår. Derimot synes jeg det er respektløst å "bumpe" tråden med nye trafikkuhell. Mulig det bare er ordet "bump" jeg reagerer negativt på, men likevel. Jeg ville i alle fall ikke likt å havne opp i denne tråden om jeg krasjet på vei til skolen i morgen. Men for all del, det er ikke opp til meg, og om noen føler for å bumpe tråden med nye dødsfall så får de vel gjøre det.

Lenke til kommentar

Sitronsaft, jeg syntes som tidligere nevnt at det er et "friskt" forslag, og det er for å fremme hvordan vi skammer oss over veiforholdene, på samme måte som vi hyller menneskenes liv. Jeg må si at dersom jeg døde, eller noen nær meg skulle gå bort i trafikken. Hadde det ikke virket negativt inn på meg at folk her på forumet sørget sammen med meg.

Lenke til kommentar

Glimti spør etter begrunnelse.

 

Jeg ser ikke vitsen i å bumpe tråden hver gang det skjer en trafikkulykke. Om det er for å gjøre folk mer oppmerksom på problemet, tror jeg ikke det hjelper stort. Da kan vi heller diskutere hva den mest effektive metoden for å gjøre nettopp dette er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...