Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

"FREE PLASMA TV FROM NEC" Reklame i hytt og pine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

viss du har firewall kan du jo prøve å blocke siden :D

det gjorde jeg en gang med noe lignende, det poppa opp "you have been recuited by bla bla". Online spill av et slag.

 

Brukte noe jeg fant på norton sin hjemmeside til å finne ut hvor det kom fra og hva jeg skulle blocke.

 

En god stund siden jeg gjorde det men håper det hjalp deg litt.

Lenke til kommentar
Har du prøvd å søke igjennom med Ad-aware og?

Nei. Jeg har ikke ad-aware og jeg gidder ikke laste det ned nå(isdn :roll: )

 

Neivel, først klager du på at folk er for trege med og svare og så gidder du ikke og laste ned et lite program som med stor sannsynlighet ville ha løst problemet ditt.

jaja...

Lenke til kommentar
Har du prøvd å søke igjennom med Ad-aware og?

Nei. Jeg har ikke ad-aware og jeg gidder ikke laste det ned nå(isdn :roll: )

 

Underlig innstilling. Dersom du har er problem, et forslag presenteres og din respons er "jeg gidder ikke" kan du ikke regne med flere forslag her. Forslaget er bra det! Sjekk http://www.lavasoft.de - nedlastingen er under 1,5MB, overkommelig selv for ISDN. Neste respons bør bli a)dette virket ikke, eller b)hurra, dritten forsvant!

Lenke til kommentar

Hmm...minner meg om noe dritt jeg hadde (uvfrivilig...) instalert på PC-en for en stund tilbake, tror det het neo som ignkeyword, jævla iriterende fordi hver gang jeg skulle på kontrollpanel kom jeg til www.msn.com istedet...

Det jeg anbefaler deg å gjøre er å gå inn på windows oppgavebehandlig og sjekke hvilken prosesser som kjører, så kan du f.eks. ta deg en liten søkerunde på google og se om du finner noe om den bestemte .exe filen... ikke slett filen nødvendgvis med en gang men får det bekreftet gjerne fra en annen mer sikker side som blant annet symantec sin side.

Ofte må man f.eks. gå inn i registeret å slette noen filer der, men det pleier å ligger bruksanvisning på nettet....

 

Ellers kan du jo prøve å kjøre ad-aware... har du forresten sjekket om du har nyeste versjon av spybot?

Lenke til kommentar
Har du prøvd å søke igjennom med Ad-aware og?

Nei. Jeg har ikke ad-aware og jeg gidder ikke laste det ned nå(isdn :roll: )

 

Underlig innstilling. Dersom du har er problem, et forslag presenteres og din respons er "jeg gidder ikke" kan du ikke regne med flere forslag her. Forslaget er bra det! Sjekk http://www.lavasoft.de - nedlastingen er under 1,5MB, overkommelig selv for ISDN. Neste respons bør bli a)dette virket ikke, eller b)hurra, dritten forsvant!

rettelse: 6.5 mb i mitt tilfelle(lasta det ned likevel så TA DET MED RO!!!)

Svaret er B)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...