Suic Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Gladnyhet til alle menn: Å se daglig på pupper gir bedre helse, hevder Tyske forskere. Puppestirrerne hadde færre hjerteproblemer, lavere hvilepuls, samt lavere blodtrykk. Høres bra ut! :-) 3
Runar Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Nå har vi allerede en stor puppetråd. Hvis du vil ha en debatt rundt "puppetitting" er det greit, men ikke gjør dette til en ny "post puppebilder"-tråd.
Ivantacus Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Hvis tyske forskere sier jeg skal se mer på pupper så gjør jeg absolutt det, no problem. 4
Runar Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Beklager hvis jeg ødelegger moroa, men les oppfølgingsartikkelen.
Zeph Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Det kan kanskje ikkje påvisast medisinsk, men godt humør er godt for helsa, og ein blir i godt humør av å sjå på pupper. Ergo er puppekikking godt for helsa. Endret 6. mars 2011 av Zeph
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Jeg dör aldri. Jeg er en udödelig mann. Halleluja! 1
alfred97 Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Så disse pripne damene som nekter å vise frem muggene sine, er å betrakte som en trussel for menns generelle helsetilstand?
Laughing Madcap Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Flott du linker til forsiden av VG, og ikke artikkelen.
Runar Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Flott du linker til forsiden av VG, og ikke artikkelen. De slettet artikkelen, ganske enkelt. Ikke skyld på trådstarter. - Det er ikke første gang jeg lar meg lure av pupper, men dette skulle selvfølgelig ikke ha skjedd. Det beklager vi, og det er derfor vi også har avpublisert saken, sier nyhetsleder på VG Nett, Mads A. Andersen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå