Gå til innhold

[Løst] gratis anivirus program


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Ta en titt i stikey Den store sikkerhetsguiden v2. Se under "Hva trenger jeg av beskyttelse", så er det listet opp noen anbefalte sikkerhetsprogrammer, både blant Antivirus program, brannmurer m.m.

 

Under samme spoiler ser du også en link til AV-comparatives, som er en side der de tester antivirusprogram på nøytral basis. Let deg litt frem, og gjør opp din egen mening om hvilket program du ønsker å bruke =)

Lenke til kommentar

Selv foretrekker jeg AVG free og Microsoft Security Essentials

 

Husk at disse ikke kan erstatte programvare som koster penger, men er man nøye på å oppdatere programmet så burde man være sikker nok til privat bruk.

 

Er usikker på avast! Free Antivirus men er sikkert grei også.

 

Nå så har jeg norton antivirus 2011 (Som jeg betalte bare 50 kr på en elprice butikk) det er nok billig for en OEM versjon, når man faktigst ikke kjøpte den sammen med maskinen.

 

Tror jeg er bedre sikret en de fleste gratis antivirus (vetfall for 1 år).

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Avast har holdt maskinene mine virusfrie i mange år.

 

Har også prøvet AVG i en periode med resultatet at alt nettbaser arbeid gikk tregere + at AVG er noe herk å få fjernet fra maskinen igjen.

 

Avast oppdaterer seg kontinuerlig, noen ganger flere ganger om dagen. Jeg bruker gratis versjonen.

 

 

Lenke til kommentar

Avast har holdt maskinene mine virusfrie i mange år.

 

Har også prøvet AVG i en periode med resultatet at alt nettbaser arbeid gikk tregere + at AVG er noe herk å få fjernet fra maskinen igjen.

 

Avast oppdaterer seg kontinuerlig, noen ganger flere ganger om dagen. Jeg bruker gratis versjonen.

har ikke noe problemer å fjerne AVG fra dataen

har ikke prøvd Avast hvor finner jeg den gratis

skal prøve den og se om den er bedere en AVG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...