Gå til innhold

Nytt rødt 9500np kort, kan d da moddes til 9700?


Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Jeg fikk mitt nye sapphire 9500np kort i dag. Da jeg fant fram kortet så så jeg til min store overaskelse at det RØDT med minne i "L" greie rundt vifta. Kan d da moddes til 9700 eller er det bare gamle kort som kan d. Synes å huske at de som ikke var 9700moddbare skulle være svarte.

 

Kjøpte kortet hos komplett.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo

 

Jeg kjøpte også et slik kort fra komplett her om dagen. Jeg lurte på om noen kunne forklare fremgangsmåten for å soft-modde dette kortet. Hvilke drivere, programvare trenger jeg o.l Hadde vært kjempekjekt hvis noen kunne forklart dette litt inngående.

 

mvh,

Stein A. Grønås

Lenke til kommentar

Heisan!

 

Jeg lastet ned drivere for ATI her. Slett de eksterende driverne på "legg til, fjærn programmer". Så starter du installasjonsprogrammet for Omegadriverene. En plass får du spørsmål om du vil legge inn "vanlig" eller "hacket" (tror jeg d var) drivere. Da velger du hacket. Så fullfører du installasjonen. Da virker d :D

 

Her

er en guide for hvordan du kan gjøre d på en annen måte.

 

Si ifra om d virket :woot:

Lenke til kommentar

Hei og hallo

 

Jeg har følgende oppsett :

 

| xp2500(barton)+@2255mhz | A7N8X Deluxe | 2 x 256 MB Twinmos PC3200 | Sapphire Radeon 9500 @310,5/610 | 120gb WD | Thermaltake Volcano 11 | 3dmark01 = 16088 | 3dmark03 = 4992 |

 

Stein Arild

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...