Gå til innhold

Veksten til Google Android OS. 500,000 device activations each day.


Antall solgte Androidenheter pr. dag  

27 stemmer

  1. 1. Hvor mange Androidenheter tror du vil bli solgt pr. dag i slutten av året?



Anbefalte innlegg

Windows mobile er vel i praksis dødt, men taper sikkert andeler til Android de også.

 

Får se når nokiaene starter rulle ut og det kommer en god liten bølge windows phone devices i høst (koordinert med iphone5 sin release om jeg husker rett), kanskje det enda er håp for windows phone. og nokia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det, men nå har vel Samsung allerede signalisert at de lanserer en ny toppmodell av Galaxy rett før iPhone 5 kommer. Jeg tipper HTC også er på krigsstien, og vil være med Samsung på veit til toppen av mobiltronen. Noen WP7 vil nok bli solgt, men tror ikke det kommer til å spise av Android markedet. Tror nok heller Symbian vil tape markedsandeler til WP7.

Og som det tidligere er postet, så er nok ikke Android brukerne like trofast mot produsent, som Apple kundene er. Men alle tegn peker i retning av at har man først eid en Android, ja så blir det Android på nytt, uavhengig om det står Samsung, HTC, Sony Ericsson, LG, osv... på telefonen.

Lenke til kommentar

Det spiller en stor rolle når utviklere skal bestemme seg for en plattform og lage apps for.. Jo større marked android for jo større er mulighetene for og tiltrekke seg de beste utviklerene..

Da bør kanskje Google gjøre noe med Market først.

Slik ting er nå så går det nemlig veldig trått med å få solgt apps i Market.

 

http://gigaom.com/2011/05/27/android-still-trails-ios-as-a-money-maker-for-devs/

 

Edit:

Og slike ting som dette må under ingen omstendigheter skje, da mister utviklere tålmodigheten ganske fort:

http://www.teknofil.no/artikler/sporlose_forsvinninger_paa_android_market/100541

 

og dette:

http://www.teknofil.no/artikler/-_google_endret_sokeresultatene/100429

Endret av [GDI]Raptor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg føler meg rimelig trygg på at utviklerne klarer å leve med en midlertidig bug eller to, med tanke på at det kommer 550.000 nye potensielle kunder hver eneste dag.

Og jeg føler meg også overbevist om at alle de store utviklerne ønsker å lage apps først til Android, ettersom det sikkert vil være over 600.000 potensielle kunder hver dag ved årsskiftet.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg rimelig trygg på at utviklerne klarer å leve med en midlertidig bug eller to, med tanke på at det kommer 550.000 nye potensielle kunder hver eneste dag.

Og jeg føler meg også overbevist om at alle de store utviklerne ønsker å lage apps først til Android, ettersom det sikkert vil være over 600.000 potensielle kunder hver dag ved årsskiftet.

 

Vel det ser faktisk ut som at developers ser ut til å trekke over til iOS igjen.

 

 

Kilde

 

Og med ledelsen Apple har på tablet siden så vil nok utviklere prioritere iOS.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...