Gå til innhold

De beste gratisprogrammene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste fildelings programet er faktisk vuze, der du har innebygd torrent browser hvor du kan legge til templates til de sidene du ønsker å søke på... mye enklere, dessuten har den innebygd dekoder til ps3, xbox, android, ios.... + mange flere =))

 

utorrent kan gå å legge seg =)

Lenke til kommentar

Supert at dere har fått med SuperAntiSpyware (finnes også som "portable"!), en av de beste malware skannerne for øyeblikket, som sammen med Malwarebytes Anti-Malware har erstattet SpyBot og Ad-Aware hos meg for en tid tilbake.

 

Hva med brenneprogrammet Ashampoo Burning Studio? (Navnet skjemmer ingen...) Versjon 6 kan lastes ned fra download.com, versjon 10 er mer avansert og finnes hos chip.de (programmet er på engelsk).

 

FileHippo.com er forresten en utmerket side for gratis programvare, og deres Update Checker finnes også som "portable".

 

+1 på LibreOffice!

 

Og Microsoft Security Essentials burde nevnes sammen med AVG og Avast.

 

Personlig foretrekker jeg Virtual CloneDrive fremfor DeamonTools Lite, og FreeMake Video Converter fremfor SUPER.

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Hvor er Google Chrome?

 

Chrome er kanskje rask, men har sikkerhets hull og hvis men er på et tregere nett timer den ut for fort istedenfor å stå å loade som andre nettlesere gjør. istedenfor får man opp "page cannot be loaded"

 

enig med passdeg Vuze er et mye bedre torrent program

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9

Dere glemte også et utmerket antivirusporgram: Microsoft Security Essential.

 

Listen synes å være laget i hui og hast av noen som ikke kjenner til hva som finnes der ute.

 

Lag en bedre liste og presenter den, sammen med advarsel om å installere alt crap som ødelegger ytelsen til PC'en.

Det er mye bra som man ikke har bruk for, og slikt bør heller ikke installeres.

 

Lag en egen liste over programmer som ikke krever installasjon og som man kan ta med på USB-pinne.

Lenke til kommentar
Listen synes å være laget i hui og hast av noen som ikke kjenner til hva som finnes der ute.
Støttes. Det ser ut som en artikkel som var ment for Hjemmepc eller tilsvarende magasin. Samme eiere? Samme policy?

 

Skal man gå ut å finne gratisprogrammer så er det noen anbefalte steder man bør se på:

Sourceforge.net.

Portableapps.com.

 

Og følgende forum-tråd. Den er riktignok lagt død for en tid siden, men programmene er godt forklart og jeg vil tro de aller fleste som er listet opp der fremdeles lever i beste velgående - og attpåtil er kommet i nyere utgaver.

Desverre så finner jeg ikke igjen tråden pga favoritter på dette forumet for tiden ser ut til å være forsvunnet. Det var der jeg lagret det, så kanskje noen andre klarer å finne den igjen.

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

Jeg glemte å nevne LiberKey!

 

Den beste løsningen jeg har vært borti når det kommer til samling av gratis programmer. LiberKey tar seg av installering OG oppdatering av alle programmene som finnes i databasen. Og det er ikke få! Alle de kjente programmene er med. Programmene blir kun installert i valgfri mappe, og passer derfor perfekt til minnepenn. LiberKey klarer også å assosiere seg med filene, slik at du ikke merker noe forskjell fra en vanlig installasjon. Selv har jeg LiberKey på den interne harddisken, som er satt til å starte med Windows og knytte seg til filtyper. Programmene oppdateres automatisk med et klikk!

 

Anbefales! thumbup.gif

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...