Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Rett til vann på arbeidsplass på eit kjøpesenter


Halvliter

Anbefalte innlegg

Eg har ein kompis som jobber i butikk på eit kjøpesenter. Kjeden han jobber for sa akkurat opp avtalen dei hadde med eit vanndispenserfirma og nekter og inngå ny avtale. Dei har tilgong til vatn i vaskene på dei offentlige toaletta på senteret, men når dei er åleine på jobb kan dei ikkje forlate arbeidsplassen.

 

Eineste loven eg finner om vatn på arbeidsplassen er denne: http://www.lovdata.no/for/sf/ad/xd-19950216-0170.html#8 der det står "Arbeidsgiver skal sørge for at arbeidstakerne har tilgang til drikkevann."

 

Er det kjedens ansvar og stille vatn tilgjengelig? Kan dei ta seg betalt for ein eventuell vanndispensar ? Kva kan dagleg leiar gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men når dei er åleine på jobb kan dei ikkje forlate arbeidsplassen.

 

Jeg ville heller tatt tak i dette. Man kan vel neppe lovlig legge opp arbeidet slik at man ikke har mulighet for å ta en femminutter, uansett om det er for å hente drikkevann, tisse eller trekke frisk luft?

 

Jeg mente å ha hørt at man har krav på inntil fem minutters pause per time, men ser ikke at det er hjemlet § 10-9. Pauser i arbeidsmiljøloven - tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...