Gå til innhold

ONE - webhost


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja... jeg velger norskt fordi det blir enklere med evt. support etc.

Til vanlige hjemmesider og blogger holder det uansett i massevis og koster som sagt ikke all verden...

 

Det som er uhyre viktig for MEG vertfall når jeg skal velge en domene/hotel tilbyder er:

 

1. SafeMode er avslått (eller går ann å slå av)

2. MINST 64mb. minne på serveren

3. Generelt sett at en Wordpress installasjon samt drift går knirkefritt.

4. Gos service.

5. Pris

 

Har installert Wordpress til flere som har one.com og dette går som en lek. (hvis man passer på og ikke installere alt for mange plugins) ProISP er så langt den tjenesten som funker best for meg.

 

Skal man bare ha en helt vanlig hjemmeside, så er det vel stort sett det samme hva man velger.

Lenke til kommentar

one.com skulle betalt meg rimelig mye for at jeg skulle brukt deres hosting...

 

- Oversolgte servere deluxe

- De kjører enkeltdisker uten backups, død disk = synd for deg.. Alt av data siden du selv tok forige backup er tapt, og du må regne med 48+ timer før du er online igjen.

- Amatørmessig support på blanding av norsk og svensk

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

One.com har vært litt ustabile for meg(men tror det var mitt eget nett sin feil) men bruker du dreamweaver er det no problem med php filer og slikt opplevde jeg iallefall!

 

One.com sitt support system er forøvrig meget bra og jeg får den hjelpen jeg trenger!

 

Det eneste store negative jeg har å si er spam filteret til mailen ikke er optimalt i det hele tatt, får stadig vekk stygge russiske reklame meldinger, og jeg har fikset på spamfilteret slik at den nesten ikke skal tillate mail i det hele tatt...

 

Syntes det burde være lovt å markere hvilke mail addresser jeg har lyst å markere som spam!

Lenke til kommentar

Skal man ha en side som faktisk krever litt og oppetid, ytelse osv. faktisk er viktig, legger man uansett ned mer penger på host enn det one.com tilbyr. Men i sitt segment, for private sider eller enkle firmasider fungerer det ypperlig.

 

Istedetfor å lage en ny tråd, spør jeg likegjerne her. Noen spesiell grunn til at det kun er norske webhotell som er anbefalt her? Er de billigere enn de utenlandskje? Kanskje de er kjappere hvis du kun sikter til norske besøkende, men ikke ellers vel?

Marginalt raskere, men ofte fordi man da har et norsk selskap å forholde seg til om noe skulle skjære seg, isteden for en utenlandsk bedrift.

 

- Amatørmessig support på blanding av norsk og svensk

Nå har one.com alltid en person tilgjengelig man kan prate med. Heller en litt blanding av språk enn å ikke få svar på laaang tid som er vanlig hos enkelte andre aktører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...