Gå til innhold

Sharia.no

soulless

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg tok en rask titt på sharia.no. Det er en islamsk side med shairaloven, så jeg tviler sterkt på at en jøde har opprettet den. Det er skremmende å tenke på at folk faktisk følger de lovene. Jeg er glad jeg bor i Norge.

Skrevet

Åh et gullkorn i gullkornet.

Jeg tok en rask titt på sharia.no. Det er en islamsk side med shairaloven, så jeg tviler sterkt på at en jøde har opprettet den. Det er skremmende å tenke på at folk faktisk følger de lovene. Jeg er glad jeg bor i Norge.

He he . Kansje du burde flytte til .se :new_woot:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er derfor jeg er glad jeg bor i Norge, hvor selv ekstremister må følge norsk lov. Jeg har selvsagt ingenting imot muslimer, men jeg har veldig mye imot ekstremister uansett hvilken religion de tilhører.

Endret av vikingkylling
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Tja, vi kunne ha lært litt av den.

- Er du jente og hører på Justin Bieber skal du sperres inne på glattcelle til du er kurert. Er du mann/gutt skal du skytes for ditt eget beste.

- Ser du på en eller annen reality-serie skal du vaske øynene med såpe. Hjelper ikke det skal du vaske dem med kaustiksoda.

:p

Endret av vikingkylling
  • Liker 7
  • 2 år senere...
Skrevet

hei, jeg ville bare si at det som står på sharia.no ikke har noe med islam og gjøre. Det er tydelig at det noen som har laget den siden for å gjøre narr av Islam. Hvis noen ønsker å lese om sharia og Islam, bør dere være kildekritiske, det er mange folk som sprer masse tull om religionen.

• Liker 3
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Morsomt, og ca. 90% av praktiserende muslimer er ikke så ekstreme, jaja.

Gjest Bruker-95147
Skrevet (endret)

Denne er ubetalelig:

wtf?

Jepp, det synes jeg også. Synd at så få later til å se genialiteten i denne fornærmelsen. Den er jo rett og slett lekker

:)

Endret av Bruker-95147
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Fortsatt et problem at de resterende 10 % er det.

Stemmer det. Da er det å finne den gylne løsning.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...