Gå til innhold

SE T610 Høytallerfunskjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bra jeg ikke er alene om mine meninger. t610 er utrolig oppskrytt, alt på amobil handler om denne mobilen nå.. litt kjedelig å lese,minne på denne mobilen er jo ubrukelig,hva skal man med kamera når lagring ikke er gjennomtenkt. tror de som kjøper denne mobilen fort kvitter seg med den. jeg kjøpte 6100, den hadde jeg i under 2 uker. like dårlig minne der. hva er galt med samsung v200? den er det ingen som skriver om!den har ivertfall plass til 100 bilder, da begynner det virkelig å hjelpe!

Lenke til kommentar

Ekstrautstyr, javel. Men det burde være innebygd slik som det er er på en billig kontantkort telefon, og at det ikke er det på T610 eller noen andre SE mobiler som ikker er symbian, er rett og slett for dårlig!!

 

Buzzet om T610 begynner å gå over nå som folk skjønner at den ikke er all that som de trudde den var....

Lenke til kommentar

S55 er også bare en ok telefon, fordi den har for lite farger i displayet og har ikek innebygget kamera. men så er S55 over et halvt år nå da, så da er det greit. S55 var en veldig bra mobil når den kom. Nå er den en ok telefon. T610 har aldri vært en veldig bra telefon, men en ok telefon.

Lenke til kommentar

Har jeg sagt noe om displayet på T610 og antall farger? Nei!

Displayet på T610 suger hestemøkk så fort man får litt lys på eller kommer et par cm utenfor døra.

 

Hadde S55 og T610 kommet samtidlig hadde du kunnet sagt at T610 var bedre enn S55 når den kom. Men side de ikke kom samtidig er det tåpelig å si. Klart en mobil som kommer 5-6 mnd senere er bedre enn en mobil som kom 5-6 mnd før! Hadde T610 kommet når S55 kom så hadde den også vært veldig bra når den kom. Men T610 kom for ikke så lenge siden den, og den er bare ok.

Lenke til kommentar

Finnes det svært mange andre mobiler på markedet med 65K skjerm, Blåtann & Ir, Java, Mophun, kamera og MMS på markedet? Nope!

 

Fantes det en mobil på markedet med blåtann, Ir, 256 fargers skjerm og MMS da S55 kom? Ja, t68i hadde vært på markedet i 6 måneder allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...