Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man tenker tilbake på livet sitt, så er det mest sannsynelig mange situasjoner hvor man gjorde noe for første gang. Da føltes det ofte vanskelig og skummelt. Men når man har gjort det noen ganger er det ikke så ille lenger.

 

Det værste som skjer hvis du driter deg ut, er at du dret deg ut.

 

 

 

Hvis jeg nå bare klarte å leve etter mine egne råd *sukk*.:dontgetit:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det ligger et enormt selvrealiseringspotensial med interaksjon med det motsatte kjønn. Å tre ut av bobla si og lære seg at det ikke er så farlig som man skulle tro er en viktig prosess for enhver person, men vi kommer oss alle forbi den. I prosessen kan du kanskje merke at du er litt mer kald og derfor ikke bryr deg om du driter deg uansett, og prøver deg derfor på mange jenter uten å utvikle følelser for dem. På den motsatte siden er du kanskje litt mer "varm" og vil derfor bare snakke med jenter du utvikler følelser for. Du vil finne ut mye om deg selv men det viktigste er å faktisk gjøre det. Prøv på en fest eller noe slikt, men ikke la alkohol bli en nødvendig del av det. Begynn å snakke med folk på skole/jobb osv, lær deg selv å være litt mer sosial. Det er mye glede i å være sammen og sosialisere med andre mennesker uansett.

Lenke til kommentar

det som er stor problem at jeg kan ikke snakke på en god måte jenter, desverre

En jente er bare et menneske. Hvis du kler det naken (ikke bokstavelig talt) vil du innse at det i grunnen er et veldig skjørt vesen, som sannsynligvis er minst like usikker som deg.

 

Til sist må jeg bare si; opp med haken, gutt. Gå med en rak rygg og snakk tydelig. Tar du ikke initiativet til å prate og være imøtekommen, så vil lite hende. Det blir litt som å være den personen som alltid forventer å bli invitert ut, uten å selv invitere andre. Det ender med at folk til slutt ikke gidder å ta hensyn til deg.

 

Å bli avvist er aldri kult, men sånt hender for de fleste av oss. Si som Liv Ullmann "alle liker ikke meg, men jeg liker da ikke alle jeg heller".

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Jeg prøver og jeg liker å være sosial, men jeg kan ikke finne noe for å snakke om, Når jeg snakker litt om noe, så jeg blir tomt av ord og sånn lolz :ohmy:

 

Folk pleier å snakke om andre folk, kanskje om læreren din som er så tjukk at hun må gå sidelengs inn dørene?

 

Prøv helst å unngå baksnakking, du vet aldri om det slår tilbake på deg.

Lenke til kommentar

Prat med dem som du ville pratet med andre menn.

 

Case solved.

 

Sannhet med litt moderasjon. tror ikke det passer seg å prate om hvor mange du har høvla over i fylla liksom. men med helt grei sosial intlegens burde de fleste greie seg fint. bare tenk at det er mange fisker i havet og at det kommer flere hvis det skjærer seg og du er i det minste en erfaring rikere høres kleint ut men ikke alltid det går som man vil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...