Gå til innhold

Vanndrevet radio i dusjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange watt kan man egentlig få ut av vannforsyningen?

Kanskje man kan bruke dette til å drive flere elektriske artikler.

Ser for meg at dette etterhvert kan erstatte både monstermaster og sjøkabler :D

 

Problemet er at vannet må løpe for at elektrisiteten skal produseres. Men dersom du liker å dusje lenge har det kanskje noe for seg ;)

 

EDIT: Noen som vet om man kan få tak i denne i Norge, eventuelt få kjøpt den fra en utenlandsk nettbutikk som sender internasjonalt?

Endret av Te'om
Lenke til kommentar

Hvor mange watt kan man egentlig få ut av vannforsyningen?

Kanskje man kan bruke dette til å drive flere elektriske artikler.

Ser for meg at dette etterhvert kan erstatte både monstermaster og sjøkabler :D

 

Problemet er at vannet må løpe for at elektrisiteten skal produseres. Men dersom du liker å dusje lenge har det kanskje noe for seg ;)

 

EDIT: Noen som vet om man kan få tak i denne i Norge, eventuelt få kjøpt den fra en utenlandsk nettbutikk som sender internasjonalt?

 

 

Hvis man skal satse på dette på proff, så monterer man selvsagt ikke dette i dusjen men i hovedinntaket, kombinert med et fast åpnen kran som alltid åpen....

Lenke til kommentar

 

Hvis man skal satse på dette på proff, så monterer man selvsagt ikke dette i dusjen men i hovedinntaket, kombinert med et fast åpnen kran som alltid åpen....

Jeg ville heller satset på batteripark enn kontinuerlig rennende vann. Det er steder man må betale for menge brukt vann så da kan det bli lite lønnsom. Og ikke minst lite miljøvennlig, da alt avløp går i samme røret.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...