Gå til innhold

Arma 2 mulitplayer: kommer ikke inn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får stort sett alltid beskjed hvorfor du blir kicket ut i fra serveren.

Går ut i fra at du prøver å joine en server som krever spesielle mods eller at du bruker mods som ikke er tillatt på serveren.

 

Takker for svar

 

Har svært like kunnskap om mulitplayer og har lite eller ingen kunnskap om de serverne jeg prøvde å komme inn på krevde mods. Jeg bare klikket på en server og tenkte det ikke skulle være problem å komme inn. Noen så jeg krevde passord så der kom jeg selvfølgelig ikke inn.

 

Det vil si jeg kommer jo inn på en måte, men som sagt etter å ha loada mapsene kommer jeg tilbake til der hvor jeg først valgte hvilken server jeg vil spille på.

 

Har rett å slett ikke peiling på hva det kan være.

Lenke til kommentar

Lette litt rundt på nettet og det høres mest sannsynelig ut som en mod eller battle eye issue.

 

Enten at du har en mod eller at serveren krever det.om det er servern som krever det så er det bare å laste ned og innstallere.

 

Det som noen gang kan skje er at man har innstallert en mod direkte i Addon folder og ikke i en under mappe kalt Mods.

 

også husk at en serveren ikke nødvendigvis kjører den siste versjonen av spillet eller modden.

 

Fant også referanser ti lat Battle eye installasjonen kana ha blitt korruptert og det da er lurt å reinstallere den.

 

Og så kan du jo alltids prøve å slå av antiviruset ditt for en liten stund om så bare for å sjekke at det ikke er noe der som spiller inn.

 

også lurer jeg på om det er en server du har forsøkt å koble til eller om dette gjelder alle serverne?

Lenke til kommentar

@Valhall:

 

Arma2, eller Arma2:Operation Arrowhead eller Arma2:Combined Operations??

 

Har du patchet Arma2 til 1.08?

Har du patchet Arm2:Operation Arrowhead til 1.57?

Bruker du addons selv?

hvis ikke er det veldig mange som faktisk bruker addons.

 

Ta en tur innom play1.nopryl.com (skriv inn det i remote), vi kjører med beta patch akkurat nå, men uten noen addons du må ha.

Test der er og se om du kommer inn.

 

hvis du skriver inn spillernavnet ditt her, så skal jeg se om jeg får opp noe i loggen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...