Gå til innhold

HTC Incredible S - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det nå mulig å stille opp skriftstørrelsen, både i innkommende meldinger og når du selv skriver?

 

(Spør fordi min Utrolige S er bortsendt til reparasjon. Bruker ellers handcent sms, men skulle likt at den originale htc meldingsappen var bedre.)

 

Man kan stille skrifstørrelsen 2 hakk større når man leser meldinger, men fikk ikke helt til å gjøre det samme når jeg skriver en melding.

Lenke til kommentar

Hei, fikk min telefon idag, veldig fornøyd sålangt, overgangen fra Nokia er jo komisk...

 

Men jeg savner en enkel måte å komme inn på filbehandling på, er det noe triks der eller må jeg laste ned en app? Det var ca 2,5GB med ting på minnekortet og er litt interessert i å finne ut hva.

Lenke til kommentar

Var på Elkjøp i dag å prøvde to stk. Incredible S. La merke til to svakheter ved Incredible S som jeg ønsker en kommentar til fra dere som er en heldig eier:

 

1. Skjermen er klart mindre responsiv enn på Desire S (også sammenlignet med min ett år gamle Desire). Det merkes allerede ved opplåsing, må dra ned flere ganger før den reagerer. Trykk på ikoner, navigasjonsknappene og bla mellom skjermer likeså. Siden Elkjøp hadde to eksemplarer Incredible S utstilt, så prøvde jeg den andre også. Samme problem der. Er dette et kjent fenomen, finnes det en fiks, eller er det noe man må lære å leve med?

 

2. Lysene i de fire navigasjonsknappene virker ujevne, den høyre lyser sterkest, og svakere for knappene mot venstre. Skal det være sånn?

Endret av twb
Lenke til kommentar

Var på Elkjøp i dag å prøvde to stk. Incredible S. La merke til to svakheter ved Incredible S som jeg ønsker en kommentar til fra dere som er en heldig eier:

 

1. Skjermen er klart mindre responsiv enn på Desire S (også sammenlignet med min ett år gamle Desire). Det merkes allerede ved opplåsing, må dra ned flere ganger før den reagerer. Trykk på ikoner, navigasjonsknappene og bla mellom skjermer likeså. Siden Elkjøp hadde to eksemplarer Incredible S utstilt, så prøvde jeg den andre også. Samme problem der. Er dette et kjent fenomen, finnes det en fiks, eller er det noe man må lære å leve med?

 

2. Lysene i de fire navigasjonsknappene virker ujevne, den høyre lyser sterkest, og svakere for knappene mot venstre. Skal det være sånn?

 

 

Jeg kan prøve å svare deg :)

 

1. Nå har jeg aldri prøvd Desire S, så vet ikke hvor responsiv skjermen er. Da jeg prøvde Incredible S i butikken selv merket jeg at jeg såvidt fikk låst opp skjermen, at jeg måtte trykke flere ganger osv. Men når jeg fikk den selv synes jeg den er veldig responisiv, er jo så vidt man trenger å ta på skjermen før den reagerer ;) Har hatt Incredible S i ca. 1 mnd nå, og den reagerer fortsatt like bra :)

 

2. Ja, det er slik den ble laget. Er visst pga at knappene snur seg når man "legger" ned telefonen til venstre. Knappene lyser sterkt alt ettersom hvordan man holder telefonen. Det er iallefall ikke noe jeg tenker noe over når jeg bruker den, var vel mer i begynnelsen :)

 

Håper dette var til noe hjelp.

 

Er det noen andre som har merket litt "problemer" med galleriet? Har ved 2 anledninger siden jeg fikk telefonen merket at noen bilder blir borte for en stund, for så å komme tilbake igjen (kan ta et par dager osv). Er jo litt irriterende at det skjer når jeg har lyst til å se et bilde :dontgetit:

Endret av blomsty
Lenke til kommentar

Var på Elkjøp i dag å prøvde to stk. Incredible S. La merke til to svakheter ved Incredible S som jeg ønsker en kommentar til fra dere som er en heldig eier:

 

1. Skjermen er klart mindre responsiv enn på Desire S (også sammenlignet med min ett år gamle Desire). Det merkes allerede ved opplåsing, må dra ned flere ganger før den reagerer. Trykk på ikoner, navigasjonsknappene og bla mellom skjermer likeså. Siden Elkjøp hadde to eksemplarer Incredible S utstilt, så prøvde jeg den andre også. Samme problem der. Er dette et kjent fenomen, finnes det en fiks, eller er det noe man må lære å leve med?

 

2. Lysene i de fire navigasjonsknappene virker ujevne, den høyre lyser sterkest, og svakere for knappene mot venstre. Skal det være sånn?

 

 

Jeg kan prøve å svare deg :)

 

1. Nå har jeg aldri prøvd Desire S, så vet ikke hvor responsiv skjermen er. Da jeg prøvde Incredible S i butikken selv merket jeg at jeg såvidt fikk låst opp skjermen, at jeg måtte trykke flere ganger osv. Men når jeg fikk den selv synes jeg den er veldig responisiv, er jo så vidt man trenger å ta på skjermen før den reagerer ;) Har hatt Incredible S i ca. 1 mnd nå, og den reagerer fortsatt like bra :)

 

2. Ja, det er slik den ble laget. Er visst pga at knappene snur seg når man "legger" ned telefonen til venstre. Knappene lyser sterkt alt ettersom hvordan man holder telefonen. Det er iallefall ikke noe jeg tenker noe over når jeg bruker den, var vel mer i begynnelsen :)

 

Håper dette var til noe hjelp.

 

Er det noen andre som har merket litt "problemer" med galleriet? Har ved 2 anledninger siden jeg fikk telefonen merket at noen bilder blir borte for en stund, for så å komme tilbake igjen (kan ta et par dager osv). Er jo litt irriterende at det skjer når jeg har lyst til å se et bilde :dontgetit:

pussig,har ikke opplevd dette før men i dag manglet jeg plutselig flere bilder og videoer. Ser ut til at det er de siste dagers video/bilder som er borte. Hva i all verden er det som skjer? Meget merkelig. Pussig at det skjer samme dag som jeg leste dette. Kan det være en applikasjon som kødder med galleriet?
Lenke til kommentar

pussig,har ikke opplevd dette før men i dag manglet jeg plutselig flere bilder og videoer. Ser ut til at det er de siste dagers video/bilder som er borte. Hva i all verden er det som skjer? Meget merkelig. Pussig at det skjer samme dag som jeg leste dette. Kan det være en applikasjon som kødder med galleriet?

 

Jeg tror ikke jeg har noen applikasjoner som forårsaker dette egentlig. Var slik da jeg kun hadde et par apps når jeg fikk telefonen. Men er jo irriterende at slik skal forsvinne. De ligger inne på minnekortet fortsatt.

 

Søkte litt på nettet om dette, og det gjelder flere HTC enn kun Incredible S. Hjelper visst å ta ut batteriet, men da for en liten stund før bilder forsvinner igjen. Lurte på om jeg skulle spørre HTC Norge om svar på dette problemet, kan komme tilbake med svaret når jeg får det :)

Lenke til kommentar

pussig,har ikke opplevd dette før men i dag manglet jeg plutselig flere bilder og videoer. Ser ut til at det er de siste dagers video/bilder som er borte. Hva i all verden er det som skjer? Meget merkelig. Pussig at det skjer samme dag som jeg leste dette. Kan det være en applikasjon som kødder med galleriet?

 

Jeg tror ikke jeg har noen applikasjoner som forårsaker dette egentlig. Var slik da jeg kun hadde et par apps når jeg fikk telefonen. Men er jo irriterende at slik skal forsvinne. De ligger inne på minnekortet fortsatt.

 

Søkte litt på nettet om dette, og det gjelder flere HTC enn kun Incredible S. Hjelper visst å ta ut batteriet, men da for en liten stund før bilder forsvinner igjen. Lurte på om jeg skulle spørre HTC Norge om svar på dette problemet, kan komme tilbake med svaret når jeg får det :)

Flott,da venter jeg i spenning på svaret de gir deg.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke dette problemet med min telefon.

Men har du prøvd å løse ut minnekortet for så å montere det igjen uten å ta det ut? Kansje det vil få bildene tilbake.

 

Jeg har ennå problemer med at alle spillene som ligger på minnekortet ikke viser riktige ikoner i spillmappen.

Kontaktbilder i meldinger fungerer heller ikke optimalt. Har linket kontaktene med Facebook for HTC Sense. Bildet vises for noen kontakter, men ikke alle. Dette er selv om jeg har linket likt.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått svar fra HTC. Jeg må visst prøve å bruke et annet minnekort for å finne ut om det er noe galt med minnekortet som fulgte med eller telefonen i seg selv. Får vel kjøpe et billig minnekort tenker jeg.

 

I dag var telefonen min helt rar, så måtte ta en soft reset av den (tok ut og inn minnekortet mens jeg først var igang, og da kom problemet med at de riktige ikonene til spill på minnekortet ikke vises i spillemappen. Er vel egentlig ikke et så stort problem for meg.

Endret av blomsty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...