Gå til innhold

Hvor langt teller karakterene?


Carlgutt

Anbefalte innlegg

nei, jeg blander ikke de. Ikke etter hva jeg har fått høre. Jeg pratet med ei som nettopp var ferdig med sosionom studiet hun hadde hoppet videre på psykologi studiet. Etter hva jeg har lest rundt omkring nå fordi jeg ble usikker med en gang du spurte om jeg blandet de to. Så ser det ut som om sosionom er mer lik en psykolog enn en sosiolog er.

 

Jeg mente ikke at vi ikke trenger det i det hele tatt eller at jeg ikke liker det. Var ikke det som var poenget mitt fordi noen av fagene jeg skrev er jeg glad for at vi har siden jeg liker de så godt og klarer det så fint. Men f.eks hva skal jeg med matte som psykolog? Jeg kommer kanskje til å trenge det i livet, MEN jeg ser ikke helt enda hva jeg trenger det til og da ville det vært bedre og eventuelt kunne ha litt mindre av enkelte fag og litt mer av andre som betyr mye mer for videre studier.

 

Slike fag som samfunnsfag. 3 klase på videregående har vi ikke det i det hele tatt, men etter hva jeg har fått høre er det nesten ingen studier videre hvor du IKKE trenger det. Altså syntes jeg vi kunne hatt litt mindre av noen andre fag og eventuelt hatt noe samfunnsfag da også? Vi hadde det kun VG2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...