MilKman' Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Nå har jeg drivi å lest litt rundt på et par nettsteder og forum om MW3. Mange sier jo at MW2 var en stor flop, mens mange digger det. Jeg er på siden som liker spillet. Derimot når det gjelder BO så er jeg på siden som misliker det. Jeg håpet at Black Ops skulle bli mer likt MW2, da med tanke på HUD, menyer og grafikk-motor, men med andre maps, nye heftige våpen, nye killstreaks samt + og - noen perks. Black Ops oppfyller jo omtrentlig dette, men som sagt, uten de førstnevnte. Er det noen som vet om MW3 (Om det da ikke bare er bullshit at det kommer et nytt Modern Warfare spill) kommer til å oppfylle alle disse kriteriene og om det da kommer til å bli en suksess? Lagde ikke tråden kun for disse spørsmålene, så dere må gjerne diskutere litt rundt spillet. Endret 9. februar 2011 av Ch : )
itsjasonyall Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Modern Warfare 3 er vel noe som SKAL skje så vidt jeg har forstått. Etter det jeg har lest og hørt av forskjellige spillfanatikere så er det plalagt å slippes en gang sent høsten 2011. Når det gjelder spørsmålene dine har jeg ikke noe jeg ønsker å si.
MilKman' Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Skrevet 9. februar 2011 Ja det skulle visst slippes på den finurlige datoen 11/11/11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå