Gå til innhold

Hudkrem uten fett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes dette? Prøver å bli kvitt kviser og da er det veldig dumt å smøre den inn med fett. Det er også kjedelig å gå rundt med hvit og tørr hud.Leste på nettet av spenol funket, kan noen bekrefte? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Spenol er hvertfall full av fett.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Jeg bruker http://www.danielkern.com/category-s/23.htm denne til daglig. Den fungerer svært bra. Jeg har versjonen uten "licochalcone", da jeg kjøpte det for en stund siden. Det er fullt mulig å fjerne etiketten slik at det ikke står ACNE.ORG på flasken, dersom du vil det.

http://www.acne.org/reviews/index.php?search=1&page=1&category=3&brand=&item_name= Her kan du se anmeldelser av forskjellige hudprodukter. De fleste er fra produkt fra statene.

Skrevet

Trekker til seg noe av det naturlige fettet huden produserer? Men den fungerer til sitt formål. Utover dagen vil du selvsagt bli fet i huden av naturlige årsaker, like fullt som kremens effekt avtar. :)

Skrevet

Synes det høres litt ekkelt ut, akkurat som om fettet legger seg inni kremen. :ermm:

Synes det høres ut som noe jeg skulle likt å lest en dokumentasjon og/eller forklaring på.

Skrevet

Jeg har prøvd et par forskjellige, men har ikke navna på dem her nå. Den jeg har navnet på, som er den jeg bruker nå, er Lancome - Hydra Zen. Er veldig fornøyd med den, og den skal vissnok være veldig god for "ungdomshud".

Skrevet
Farmasøyt:

21:22:41 Den absorberer fettet fra huden, slik at det ikke blir liggende og tette porene

I følge den chatten på siden det er linket til.

Dette er rett og slett ikke mulig. Hvis vi går ut i fra at kremen ikke representerer et gjennombrudd i kvantemekanikken og dermed ikke skyfler fettet inn i en annen dimensjon, så må dette da bety at kremen kapsler inn hudfettet på en eller annen måte – og hvis man så ikke fjerner kremen etterpå så vil den bli liggende der, med det innkapslede fettet.

Ikke særlig fristende, altså.

Skrevet (endret)

Vil tro det de mener er at kremen bare renser uren hud, er dog en nokså rar måte å ordlegge det på med "absorbering" av fettet.

Endret av Casablanca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...