Smågal Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Hahahahahahaa :!: Beste episoden denne sesongen, sitter bare og flirer jeg. Jævlig bra. Maren er faen meg så jævlig stilig og, hahhahaha, Stian bare: "DONT PUSH ME CAUSE IM CLOSE TO DA EGDE!"
Latias Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Skrevet 21. mars 2011 Haha, Maren. Synes Ole var litt kjip der, han kunne absolutt ha holdt det gående litt til.
SlettProfil Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Det er ett eller annet som ikke stemmer med årets sesong
Vamos Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. Tru'kke det. 2
Bartin Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Fuck det, lissom. Hørtes litt ut som en voldtektsmann, tho. 1
MartinF Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Stian er håpløs. Sånne "Jeg gjør hva faen jeg vil"-typer irriterer meg noe grusomt. Er en grunn til at jeg ikke har noe med sånne å gjøre i virkeligheten. 2
Latias Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Skrevet 21. mars 2011 Fuck det, lissom. Hørtes litt ut som en voldtektsmann, tho. Haha. Dette gjør ikke inntrykket hans noe bedre for å si det sånn.
DiNozzo Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Fuck.. strømmen gikk hva skjedde etter de snakket om barbering av musa? Noe viktig?
Bartin Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Fuck det, lissom. Hørtes litt ut som en voldtektsmann, tho. Haha. Dette gjør ikke inntrykket hans noe bedre for å si det sånn. Nei så kvalmt! Når han smiler minner han meg om
Bandidos-Pelle Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Kunne ikke vært mer enig med Niclas når det gjelder korslag-allsang-greiene: Verste som finnes Ellers må Stian være den mest kleine personen PH noen gang har hatt?
Smågal Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Allsang på vors/fest slår alltid ann, og er helt konge. Men selvfølgelig i begrenset mengde, et par 2-3 sanger er greit, så må det gå ann å finne på noe annet.
SlettProfil Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Ellers må Stian være den mest kleine personen PH noen gang har hatt? Nei, det er Patrick fra i fjor 1
Bandidos-Pelle Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Allsang på vors/fest slår alltid ann, og er helt konge. Men selvfølgelig i begrenset mengde, et par 2-3 sanger er greit, så må det gå ann å finne på noe annet. Jeg mente det selvsagt som i betydningen Niclas mener; LITT er greit, HELE kvelden er nogo. Ekstremt nogo. Jeg synes fortsatt Stian er mer klein enn Patrick. Stian oppfører seg som om han er Alfahann #1 når han egentlig er en 23-årig spinkel møbelsnekker som blir rejecta to ganger av den styggeste jenta på hotellet. Hvor han får selvtilliten sin fra er for meg et stort mysterium 1
Bartin Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 I forhold til Paradise-introen er egentlig ingenting kleint .
Ajaco Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 (endret) Jeg synes fortsatt Stian er mer klein enn Patrick. Stian oppfører seg som om han er Alfahann #1 når han egentlig er en 23-årig spinkel møbelsnekker som blir rejecta to ganger av den styggeste jenta på hotellet. Hvor han får selvtilliten sin fra er for meg et stort mysterium Han har faktisk sjekket opp en dame, og fått hun fra byen og hjem til seg selv, på bare EN TIME! Kan leve lenge på det. Lol. Endret 22. mars 2011 av Ajaco 2
Hopperesque Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Programmet trenger personer som Stian. Da har man noe å le av og irritere seg over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå