Gå til innhold

Chelsea 0 - 1 Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yossi er langtidskadd.

Men jeg tror at med gode medspillere, i motsetning til hva han hadde i Waitingpool, og med ett bedre Fysio's, enn hva de hadde i Waitingpool, så blir han ikke langtidskadet.

Han løper rett fra Jamier Caraghher, lett.

Bare Torres signerte for Chelsea, så bidro Anelka, Torres trenger altså ikke engang å spille.

• Liker 2
Skrevet

Bare så det er sagt Maefteda, så håper jeg at dere holder dere i PL for det er her dere hører hjemme.

Håper forøvrig at vi ikke starter som vi gjorde mot Stoke. Heller med en firer bak enn en femmer.

Reina

Kelly - Skrtel/Carra - Agger - Aurelio

Johnson - Gerrard - Lucas - Maxi/Kuyt

Meireles

Suarez

Noe sånt kunne vel vært noe. Kanskje slengt inn Cole om han blir klar.

• Liker 2
Skrevet

Sitter med en utrolig blandet følelse. Enten gjør Liverpool en kjempekamp og moser dritten ut av russerhorene, ellers kollapser de fullstendig og blir leverpostei. En ting er sikkert: For nøytrale fans blir det en livat kamp... Jeg håper det blir i vår favør.

• Liker 4
Skrevet

Sitter med en utrolig blandet følelse. Enten gjør Liverpool en kjempekamp og moser dritten ut av russerhorene, ellers kollapser de fullstendig og blir leverpostei. En ting er sikkert: For nøytrale fans blir det en livat kamp... Jeg håper det blir i vår favør.

Har samme følelse, at det blir en stor kamp. Men som du sier, for hvem? :dontgetit:

Skrevet

Endrer mening om hva jeg tror om denne kampen hele tiden. Føler egentlig at den kan vippe alle veier. Håper på lag noe allà det jeg satt opp i førsteposten.

En ting er hvertfall helt sikkert: "You can steal our banners, You can buy our players, But you will NEVER have our HISTORY .... We are LIVERPOOL"

• Liker 2
Skrevet

Torres sier han er overlykkelig over å være Chelsea-spiller.

Han sier at det er det beste for hans fremtidige karriere.

Så nivået i L'Pool var ikke så høyt, da.

Carragher? Er han 36 eller 46? Hva er en Skrtel for'noe?

Gerrard, ja, jeg husker han, han var god for 4-5 år siden. Kos, det.

Lamps, Anelka, Drogs, El Nino, mot Denne Skrelle-fyren og Caraghher...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Torres sier han er overlykkelig over å være Chelsea-spiller.

Han sier at det er det beste for hans fremtidige karriere.

Så nivået i L'Pool var ikke så høyt, da.

Carragher? Er han 36 eller 46? Hva er en Skrtel for'noe?

Gerrard, ja, jeg husker han, han var god for 4-5 år siden. Kos, det.

Lamps, Anelka, Drogs, El Nino, mot Denne Skrelle-fyren og Caraghher...

Og Chea£$ki har ingen gamle spillere?

Lamps? Drogba? Anelka? Cech? Malouda? Terry?

Endret av _Scruffy_
  • Liker 4
Skrevet

Har et litt ambivalent følelse om jeg ønsker Torres skal spille mot oss eller ikke. Spiller han kommer han til å få høre det så jævlig fra Travelling Kop, og det vil glede meg jævlig mye egentlig. Men ser for meg om han spiller mot jallajalla-forsvaret våres så gåller han fort 2-3. Men regner med gutta kjenner han godt og vet hvordan man skal stoppe han. To strake rett i kneskåla :).

Blir i hvertfall en sykt bra kamp, skulle ønske jeg kunne være på en pub ilag med go'gutta fra TiA og fått sett den ilag. Hjemme i stua blir ikke helt det samme.

Håper vi stiller offensivt og "tear them apart", rett og slett. Det vaklende drittlaget fortjener ikke en døyt respekt.

Reina

Kelly - Carra - Agger - Glenny

Meireles - Lucas - Gerrard

Kuyt - Suarez - Maxi

Hadde gjort seg med Carroll nå hva..?

• Liker 2
Skrevet

Hva er stillingen i Sunderland-Chelsea Yamas? Du som er oppdatert altså...

Tror du tenker på Sundreland - Chelsea.

Kan godt hende jeg må kjøre som et svin for å rekke denne kampen. UP vær snill med meg...

Skrevet

Hadde mareritt i natt. Itandje sto i mål og kastet ballen rett i beina på en chelskispiller som serverte en av tre spillere som stormet inn mot mål og gjorde at chelski vant 1-0.

Heldigvis er ikke Itandje i klubben, så jeg kan umulig være sanndrømt :D

...håper jeg

Skrevet

Hm, veldig usikker på hvem Kenny velger å starte med bakerst. Blir vanskelig å vrake Kyrgiakos etter den svært gode kampen han hadde sist, men samtidig er jo Carragher "selvskreven".

Tipper 1-2 til Liverpool. Suarez og Kuyt netter for oss, Drogba for Chelsea.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...